d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Omg Plz Help > .
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 5 2009 09:54am
Quote (SpAz. @ 5 Nov 2009 16:52)
Jag, tönt?!?! en gång kasta jag ett tuggummi i horet po en tjej i klassen - efter jag tuggat det!!!!!!!!1111


Shit du är cool OCH har mycket fg.

Du når dock inte 200k fg och bodybuilder-status dock.
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 09:54am
Quote (SpAz. @ Nov 5 2009 03:52pm)
Jag, tönt?!?! en gång kasta jag ett tuggummi i horet po en tjej i klassen - efter jag tuggat det!!!!!!!!1111


ahahaha spAZ
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 5 2009 09:54am
Quote (Marcusd0 @ 5 Nov 2009 17:54)
jag målade en penis på bordet i skolan.


let me guess - med en vattenfast penna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quote (hestJaevel @ 5 Nov 2009 17:54)
Shit du är cool OCH har mycket fg.

Du når dock inte 200k fg och bodybuilder-status dock.


hahahahha kan inte sluta garva :rofl:

This post was edited by SpAz. on Nov 5 2009 09:55am
Member
Posts: 205,375
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Nov 5 2009 09:55am
Quote (SpAz. @ 5 Nov 2009 17:54)
let me guess - med en vattenfast penna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ne med en bleck pena!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 5 2009 09:57am
Quote (SpAz. @ 5 Nov 2009 16:54)

hahahahha kan inte sluta garva :rofl:


Inte jag heller :D
Member
Posts: 4,649
Joined: Jul 4 2008
Gold: 102.18
Warn: 40%
Nov 5 2009 10:04am
spAz. ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 5 2009 10:05am
Quote (hestJaevel @ Nov 5 2009 03:54pm)
Shit du är cool OCH har mycket fg.

Du når dock inte 200k fg och bodybuilder-status dock.


Trophy :Rofl:

Member
Posts: 5,945
Joined: Jul 3 2008
Gold: 340.01
Nov 5 2009 10:06am
Quote (HaLLuXX @ Nov 5 2009 03:10pm)
nu äre så att jag kommer bli anmäld för misshandel :S för jag knuffa en killen som stod och garva åt mig.... själv tänker jag: inte kan en knuff va misshandel ffs?:S (killen har inte alla hästar i stallet)

help me


pungkula du är
Member
Posts: 5,162
Joined: Jan 5 2008
Gold: 32.00
Nov 5 2009 10:06am
Nej de lär inte hända ngt xD, skada han sig så märken syns, så brukar de oftast hända ngt me polis lr så :P
Member
Posts: 13,636
Joined: Jun 1 2006
Gold: 16,092.00
Nov 5 2009 10:08am
Quote (Lunuz1 @ 5 Nov 2009 17:06)
Nej de lär inte hända ngt xD, skada han sig så märken syns, så brukar de oftast hända ngt me polis lr så :P


care-swat tar sig an utredningen
Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll