Quote (Svartermetalisk @ Oct 30 2009 11:31pm)
Se nu börjar du igen.
Konstigt att ingen gillar dig, det fascinerande är att du inte inser det själv.
Det fascinerande är att ni på swe forum äns orkar ödsla energi på att bli av med mig.
Så sitter ni å geekar jsp utav ba fan å trackar andra.
Jag tror att alla som sitter på swe forum gör så, har jävligt lågt självförtroende och försöker höja det genom att trycka ner andra.
Men jag tänker inte ge mig.