Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:27)
-.- säg åt dom två horungarna då sluta skriva massa saker på mina trader topicar jag är scammer håller på asså jag kommer aldrig få fg gillar ej folk som skryter o heter emma är 18 år är bäst i jsp för är 09 på jsp -.-
fan min google translator kraschade, igen
Quote (Oscar. @ Mon, 21 Sep 2009, 18:25)
Jag kan helt omöjligt förstå din svenska slashasen, men det lilla jag förstår är att du enbart bryter mot regler och dina trådar slutar med flame/spamfest.
Miralda och slashasen, lägg ner med era fights.
äntligen så förstår jag
spamfest - den var riktigt bra
This post was edited by xpd-trader on Sep 21 2009 10:29am