d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Slashasen > .
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Retired Moderator
Posts: 19,061
Joined: Apr 30 2004
Gold: 148.30
Trader: Trusted
Sep 21 2009 10:25am
Jag kan helt omöjligt förstå din svenska slashasen, men det lilla jag förstår är att du enbart bryter mot regler och dina trådar slutar med flame/spamfest.


Miralda och slashasen, lägg ner med era fights.
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Sep 21 2009 10:25am
Quote (slashasen @ Mon, Sep 21 2009, 06:23pm)
sa att han skulle göra sig en egen topic måste man skriva det 3 gånger för det ska gå in i hans hjärna ?


Nej jag förstår vad du försöker trycka fram. Men jag vill ej göra en onödig topic när vi vet att de blir du som får ta skiten.
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Sep 21 2009 10:25am
Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:24)
emma dra försvin ur mitt liv du sitter på msn säger scammat dig på 5k fg  så  säger du rico säger det är jag hur  mogen är du asså  fyfan kaxik bitch de äru vad du är  -.- omk du nu är tjej så bevisa  det istället för sitt på ett forum hela dagarna  -.-


men.. gah..
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 21 2009 10:27am
Quote (Oscar. @ Mon, 21 Sep 2009, 17:25)
Jag kan helt omöjligt förstå din svenska slashasen, men det lilla jag förstår är att du enbart bryter mot regler och dina trådar slutar med flame/spamfest.


Miralda och slashasen, lägg ner med era fights.


-.- säg åt dom två horungarna då sluta skriva massa saker på mina trader topicar jag är scammer håller på asså jag kommer aldrig få fg gillar ej folk som skryter o heter emma är 18 år är bäst i jsp för är 09 på jsp -.-
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Sep 21 2009 10:28am

Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:27)
-.- säg åt dom två horungarna då sluta skriva massa saker på mina trader topicar jag är scammer håller på asså jag kommer aldrig få fg gillar ej folk som skryter o heter emma är 18 år är bäst i jsp för är 09 på jsp -.-


fan min google translator kraschade, igen



Quote (Oscar. @ Mon, 21 Sep 2009, 18:25)
Jag kan helt omöjligt förstå din svenska slashasen, men det lilla jag förstår är att du enbart bryter mot regler och dina trådar slutar med flame/spamfest.


Miralda och slashasen, lägg ner med era fights.


äntligen så förstår jag

spamfest - den var riktigt bra

:D

This post was edited by xpd-trader on Sep 21 2009 10:29am
Member
Posts: 25,692
Joined: Dec 22 2007
Gold: 0.00
Sep 21 2009 10:28am
Varför skriver du allt i pollen? xd
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Sep 21 2009 10:29am
Quote (slashasen @ Mon, Sep 21 2009, 06:27pm)
-.- säg åt dom två horungarna då sluta skriva massa saker på mina trader topicar jag är scammer håller på asså jag kommer aldrig få fg gillar ej folk som skryter o heter emma är 18 år är bäst i jsp för är 09 på jsp -.-


Att du har 5+ Multi accounts gör saken inte så mycket bättre. Lägg ner med detta och spamma någon annanstans.
Member
Posts: 8,056
Joined: Sep 26 2008
Gold: 410.00
Sep 21 2009 10:29am
Quote (xpd-trader @ Mon, 21 Sep 2009, 17:28)
äntligen så förstår jag

spamfest - den var riktigt bra

:D


-.- ska du börjra också tjejen..
Member
Posts: 28,179
Joined: Feb 8 2006
Gold: 1.50
Sep 21 2009 10:30am
Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:29)
-.- ska du börjra också  tjejen..


GUD.. sluta posta nu förfan..
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Sep 21 2009 10:30am
Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:29)
-.- ska du börjra också tjejen..


Quote (slashasen @ Mon, 21 Sep 2009, 18:24)
emma dra försvin ur mitt liv du sitter på msn säger scammat dig på 5k fg så säger du rico säger det är jag hur mogen är du asså fyfan kaxik bitch de äru vad du är -.- omk du nu är tjej så bevisa det istället för sitt på ett forum hela dagarna -.-


kkthxbye

Go Back To Svenska Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll