Quote (berhemuli @ May 5 2013 01:43am)
Bra försök (med en sarkastisk ton). Stänger luckan och fortsätter med mina egna aktiviteter.. Kundservice på toppnivå.
Haha
Fan vad rätt, jag vill ha en lucka
Quote (SCXiao @ May 5 2013 08:32am)
Kaffet gjorde mirakel, ställa sig och steka pannkakor till frukost maybe?

This post was edited by Svartermetalisk on May 5 2013 01:45am