d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399739983999400040015001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 4 2013 06:57pm
Quote (Fil @ 5 May 2013 01:49)
:angry:


Pissar du lika manligt som mig..? Impressive :angry:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 4 2013 07:01pm
Get damit. Jag får dambesök om ~11 timmar och min lägenhet ser ut som skit xD måtte jag vakna av mitt alarm vid 10 så man hinner städa undan all skit!
värst är disken >_>
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
May 4 2013 07:08pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 4 May 2013 17:01)
Get damit. Jag får dambesök om ~11 timmar och min lägenhet ser ut som skit xD måtte jag vakna av mitt alarm vid 10 så man hinner städa undan all skit!
värst är disken >_>


Alltid roligare att skjuta med pitten än med vapen? ;D
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 4 2013 07:12pm


:Lol:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
May 4 2013 07:36pm
Quote (Pissboss3 @ 5 May 2013 03:08)
Alltid roligare att skjuta med pitten än med vapen? ;D


absolut xD
Haha började snacka me den här tjejen när jag var i sthlm på högvakten och vi snackat sedan dess. Av en slump skulle hon upp till umeå och hälsa på en kompis och på något vis så ville hon hälsa på mig imorgon och åka hem måndag :P
liksom 3 timmar buss för att "hälsa" på
Men gjort bort disken nu iaf så bara röjja undan all skit imorgon bitti
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 4 2013 07:42pm
Quote (Makta @ 5 May 2013 02:43)
Druckit 4 "ish" liter vätska idag och har fan pissat som en häst 11 gånger under dagen... Inb4 det inte finns något annat  att pissa ut än blod :angry:


Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 4 2013 09:57pm
Hoj
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 10:04pm
Har någon nån tips på bärbara högtalare? Tänkte köpa något nu lagom till sommaren där många kvällar lär spenderas i någon park. Inget megasystem utan bara någon bärbar med "bra" ljud. Eller okej ljud. Eller något ni är nöjda med. :D
Member
Posts: 205,345
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 4 2013 10:47pm
Quote (berhemuli @ 5 May 2013 06:04)
Har någon nån tips på bärbara högtalare? Tänkte köpa något nu lagom till sommaren där många kvällar lär spenderas i någon park. Inget megasystem utan bara någon bärbar med "bra" ljud. Eller okej ljud. Eller något ni är nöjda med. :D


bergsprängare!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 11:00pm
Quote (Marcusd0 @ 5 May 2013 06:47)
bergsprängare!


nääääe :D

har förövrigt en sån där ipod grej högtalare som man kan bära med eller dra med sig på såndär grej. Men pallar inte dra med längre för den väger så pass mycket att edt blir jobbigt efter några öl, och så orkar man inte dra den heller hem alltid efter kvällen.. :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399739983999400040015001Next
Closed New Topic New Poll