Quote (Pissboss3 @ 5 May 2013 03:08)
Alltid roligare att skjuta med pitten än med vapen? ;D
absolut xD
Haha började snacka me den här tjejen när jag var i sthlm på högvakten och vi snackat sedan dess. Av en slump skulle hon upp till umeå och hälsa på en kompis och på något vis så ville hon hälsa på mig imorgon och åka hem måndag

liksom 3 timmar buss för att "hälsa" på
Men gjort bort disken nu iaf så bara röjja undan all skit imorgon bitti