Quote (berhemuli @ 4 May 2013 23:20)
För mig kvittar det iofs om man kommer dit på 10min eller 5sekunder. Sen om man gillar sånt, kul för er ^^ Tänkte flika in vad jag tycker om bilar bara ^^
alla har rätt att tycka vad dom vill

Quote (generalet @ 4 May 2013 23:20)
Ser ut att vara en riktigt rolig lekbil, gillar tidiga 3-serien
jodå den är riktig rolig kan jag lova

du som lulebo kommer säkert få se den i sommar nån gång när det är crusing