d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399639973998399940005001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 05:34pm
Random snubbe släpper in nån tjej med sitt kort, sen kommer själv fram till luckan och klagar på att sl aldrig fungerar för att han inte kommer in med sitt kort..
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 4 2013 05:41pm
Quote (berhemuli @ 5 May 2013 01:34)
Random snubbe släpper in nån tjej med sitt kort, sen kommer själv fram till luckan och klagar på att sl aldrig fungerar för att han inte kommer in med sitt kort..


lol.

Vad gör/säger du då? :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 05:43pm
Quote (Litttle_Brother @ 5 May 2013 01:41)
lol.

Vad gör/säger du då?  :D


Bra försök (med en sarkastisk ton). Stänger luckan och fortsätter med mina egna aktiviteter.. Kundservice på toppnivå.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 4 2013 05:51pm
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 23:20)
För mig kvittar det iofs om man kommer dit på 10min eller 5sekunder. Sen om man gillar sånt, kul för er ^^ Tänkte flika in vad jag tycker om bilar bara ^^


alla har rätt att tycka vad dom vill :)
Quote (generalet @ 4 May 2013 23:20)
Ser ut att vara en riktigt rolig lekbil, gillar tidiga 3-serien


jodå den är riktig rolig kan jag lova :) du som lulebo kommer säkert få se den i sommar nån gång när det är crusing
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 4 2013 05:53pm
på dom bermuli!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2013 05:58pm
Quote (Chefen @ 5 May 2013 01:51)
jodå den är riktig rolig kan jag lova :) du som lulebo kommer säkert få se den i sommar nån gång när det är crusing


Ah tvek där, är ingen cruisingräv tyvärr :p
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 4 2013 06:05pm
Quote (generalet @ 4 May 2013 23:58)
Ah tvek där, är ingen cruisingräv tyvärr :p


tur att jag har en öppen wategate & en rejält laddtryck och raka 3'' från turbon då :) kan du avnjuta sången från datastolen
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2013 06:10pm
Quote (Chefen @ 5 May 2013 02:05)
tur att jag har en öppen wategate & en rejält laddtryck och raka 3'' från turbon då :) kan du avnjuta sången från datastolen


Bara att du kör igenom Porsön, lär höra från storvägen som går igenom hela porsön. ;)

Se till att köra igenom hela porsön bara, ända till björsbyn :D

This post was edited by generalet on May 4 2013 06:10pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 4 2013 06:43pm
Druckit 4 "ish" liter vätska idag och har fan pissat som en häst 11 gånger under dagen... Inb4 det inte finns något annat att pissa ut än blod :angry:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 4 2013 06:49pm
Quote (Makta @ 5 May 2013 02:43)
Druckit 4 "ish" liter vätska idag och har fan pissat som en häst 11 gånger under dagen... Inb4 det inte finns något annat  att pissa ut än blod :angry:


:angry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399639973998399940005001Next
Closed New Topic New Poll