Quote (PlaaD @ 4 May 2013 23:32)
Rätt så trevlig kväll på uteserveringar med polare.
Någon enstaka öl gjorde väl inget
Rätt kul att jag har suttit i shorts + piké hela kvällen och nästan alla andra suttit i jeans/dylikt + jacka, va rätt många som frågade lite halvt hur fan jag inte kunde frysa.
Finns bara ett svar;
Viking!
Jag gick ner på affären i shorts t-shirt och bomber jacka i december. Inga problem

Den enda gången jag har känt mig frusen det senaste året var när vi stop på ett öppet fält när det blåste och regnade i cirkus 3 timmar. Lite kallt då!
