d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399439953996399739985001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 4 2013 07:51am
coola grappar
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 4 2013 07:52am
Quote (Marcusd0 @ 4 May 2013 15:51)
coola grappar


:hail:
Member
Posts: 205,337
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 4 2013 10:21am
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
May 4 2013 01:40pm
Quote (Marcusd0 @ 4 May 2013 18:21)
http://www.youtube.com/watch?v=OMf9GlLXouA


haha
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
May 4 2013 01:43pm
/10
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 02:41pm
Jag har egentligen lagt ned biljard, spelat två gånger sista halvåret men lyckades mosa min polare som är ganska skillad med 3-0 B)

Ganska najs, jag spelade inte på topp men när det gällde så ejsade jag så det var gött


Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 4 2013 04:05pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 21:41)
Jag har egentligen lagt ned biljard, spelat två gånger sista halvåret men lyckades mosa min polare som är ganska skillad med 3-0 B)

Ganska najs, jag spelade inte på topp men när det gällde så ejsade jag så det var gött


Jag var riktigt pro på biljard back in the days. Har dock inte spelar på 9 år "ish" +?.. Kanske dags att skaffa större lägenhet och ett bord :ph34r:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 04:11pm
Quote (Makta @ May 5 2013 12:05am)
Jag var riktigt pro på biljard back in the days. Har dock inte spelar på 9 år "ish" +?.. Kanske dags att skaffa större lägenhet och ett bord :ph34r:


Biljardbord hemma vore guld men aa, fet chans i min etta :D

Jag har en träningssyckel bara en sån sak
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 4 2013 04:32pm
Rätt så trevlig kväll på uteserveringar med polare.
Någon enstaka öl gjorde väl inget :ph34r:

Rätt kul att jag har suttit i shorts + piké hela kvällen och nästan alla andra suttit i jeans/dylikt + jacka, va rätt många som frågade lite halvt hur fan jag inte kunde frysa.
Finns bara ett svar;
Viking!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 4 2013 04:37pm
Quote (PlaaD @ 4 May 2013 23:32)
Rätt så trevlig kväll på uteserveringar med polare.
Någon enstaka öl gjorde väl inget  :ph34r:

Rätt kul att jag har suttit i shorts + piké hela kvällen och nästan alla andra suttit i jeans/dylikt + jacka, va rätt många som frågade lite halvt hur fan jag inte kunde frysa.
Finns bara ett svar;
Viking!


Jag gick ner på affären i shorts t-shirt och bomber jacka i december. Inga problem b) Den enda gången jag har känt mig frusen det senaste året var när vi stop på ett öppet fält när det blåste och regnade i cirkus 3 timmar. Lite kallt då! :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399439953996399739985001Next
Closed New Topic New Poll