d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399239933994399539965001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 06:15pm
Quote (Giraff @ 4 May 2013 02:13)
Voi vittuperkelesatana. Plocka fram niiiiven!


Kan nog skippa voi i en såndär lång svordomsrad :D samt saatana* Och nej ingen niiv :( Sånt är elakt :O
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 3 2013 06:20pm
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 02:15)
Kan nog skippa voi i en såndär lång svordomsrad :D samt saatana*    Och nej ingen niiv :( Sånt är elakt :O


Det blir så torrt om man skippar smöret! Heuiheuihueiuheiuhieuiheui.
Meh, du tappade just 20 finnpoäng. :/
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 06:45pm
Quote (Giraff @ 4 May 2013 02:20)
Det blir så torrt om man skippar smöret! Heuiheuihueiuheiuhieuiheui.
Meh, du tappade just 20 finnpoäng. :/


Fick massa finnepoäng när jag glädjes mycket åt sveriges förlust i hockeyn idag, så hade råd att tappa några.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 3 2013 06:58pm
IRL skriver på skype VARJE gång jag startar ett spel via steam.. Han har själv steam så han kunde ju ha skrivit där tycker en arg Makta...?

"Jag såg inte ens att du spela! Sitter inte och kollar steam varje sekund! Jag gör annat!".

Men ändå lyckas han skriva VARJE gång jag startar ett spel..

Bäst timing EU eller rövhål? You decide!
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 3 2013 10:10pm
Morn
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 10:13pm
Quote (Marcusd0 @ 4 May 2013 06:10)
Morn


morr
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
May 4 2013 12:10am
ska i väg o se på stcc hörs senare
Member
Posts: 205,362
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
May 4 2013 12:15am
Quote (c00kie_m0nster @ 4 May 2013 08:10)
ska i väg o se på stcc hörs senare


glhf
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 4 2013 02:14am
Quote (c00kie_m0nster @ May 4 2013 08:10am)
ska i väg o se på stcc hörs senare


stcc?

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2013 02:17am
Quote (Svartermetalisk @ 4 May 2013 10:14)
stcc?


brrrum brruu, tuut tuut, kabooom. Dvs racing tror jag det är.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399239933994399539965001Next
Closed New Topic New Poll