d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399139923993399439955001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 3 2013 03:38pm
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 12:37)
Jag skulle dricka vatten ikväll, men det är ju för fan fredag så jag slår på stort med pepsi B)


Fan de e fint de :D
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 3 2013 03:40pm
Quote (Pissboss3 @ 3 May 2013 22:38)
Fan de e fint de :D


har du ventrilo :) ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 3 2013 03:43pm
Quote (Intenso8 @ 3 May 2013 23:40)
har du ventrilo :) ?


lol
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 3 2013 03:48pm
Quote (generalet @ 3 May 2013 22:43)
lol


vad nu?
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 3 2013 03:48pm
Quote (Intenso8 @ 3 May 2013 23:40)
har du ventrilo :) ?


/10

Ventrilo < skype < allt < teamspeak.
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 3 2013 03:50pm
Quote (Intenso8 @ 3 May 2013 13:40)
har du ventrilo :) ?


Njaa kör på skypen faktiskt :')
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 3 2013 04:11pm
Quote (Litttle_Brother @ 3 May 2013 22:48)
/10

Ventrilo < skype < allt < teamspeak.


MSN = Nr1.. R.I.P :cry:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 3 2013 04:20pm
Quote (Intenso8 @ 3 May 2013 23:48)
vad nu?


raidcall/skype >
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 3 2013 06:09pm
4st som ska in på samma kort genom samma spärr, dvs 1person betalar resten springer in, så får jag rejäl utskällning för att dörrarna stängde sig när den sista skulle in (=tjejsom hade kortet), vafan säg till vännerna att inte tränga sig före dig då.. pajasar.. Försöker förstöra min humör som redan är rätt kass.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 3 2013 06:13pm
Quote (berhemuli @ 4 May 2013 02:09)
4st som ska in på samma kort genom samma spärr, dvs 1person betalar resten springer in, så får jag rejäl utskällning för att dörrarna stängde sig när den sista skulle in (=tjejsom hade kortet), vafan säg till vännerna att inte tränga sig före dig då.. pajasar.. Försöker förstöra min humör som redan är rätt kass.


Voi vittuperkelesatana. Plocka fram niiiiven!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399139923993399439955001Next
Closed New Topic New Poll