Quote (berhemuli @ 4 May 2013 02:09)
4st som ska in på samma kort genom samma spärr, dvs 1person betalar resten springer in, så får jag rejäl utskällning för att dörrarna stängde sig när den sista skulle in (=tjejsom hade kortet), vafan säg till vännerna att inte tränga sig före dig då.. pajasar.. Försöker förstöra min humör som redan är rätt kass.
Voi vittuperkelesatana. Plocka fram niiiiven!