Quote (Pissboss3 @ 3 May 2013 22:36)
Fan fint, tänkte väl ta mig en eller 2 bara idag då suget blev på topp när man hör alla skriver att de ska dricka.....
Hej Jonathan :*
Jag skulle dricka vatten ikväll, men det är ju för fan fredag så jag slår på stort med pepsi