d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1399039913992399339945001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 3 2013 01:52pm
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 21:48)
http://i40.tinypic.com/s60xvm.jpg


Iso tärning :wacko:
..samt någon att spela med.

This post was edited by Giraff on May 3 2013 01:53pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 3 2013 01:54pm
lold kom på att det är fredag :lol:

blir en kväll framför datorn tror jag :P några öl + film skadar aldrig
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 3 2013 01:56pm
Quote (Giraff @ 3 May 2013 21:52)
Iso tärning :wacko:
..samt någon att spela med.


http://www.random.org/dice/?num=2
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 3 2013 02:01pm
Någon som har en vit helg som jag och har väldigt tråkigt? Skriv om du / ni vill spela något eller bara snacka lite skit :)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 3 2013 02:08pm
Quote (Pissboss3 @ 3 May 2013 21:01)
Någon som har en vit helg som jag och har väldigt tråkigt? Skriv om du / ni vill spela något eller bara snacka lite skit :)


:blush:
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 3 2013 02:14pm
Quote (Intenso8 @ 3 May 2013 12:08)
:blush:


Tjafan, fint väder eller?
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 3 2013 02:30pm
Quote (Pissboss3 @ 3 May 2013 21:14)
Tjafan, fint väder eller?


ofc :) påbörjat kvällen med några öl
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 3 2013 02:30pm
Quote (Pissboss3 @ 3 May 2013 21:01)
Någon som har en vit helg som jag och har väldigt tråkigt? Skriv om du / ni vill spela något eller bara snacka lite skit :)


:blush:
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
May 3 2013 02:36pm
Quote (Intenso8 @ 3 May 2013 12:30)
ofc :) påbörjat kvällen med några öl


Fan fint, tänkte väl ta mig en eller 2 bara idag då suget blev på topp när man hör alla skriver att de ska dricka.....

Quote (PlaaD @ 3 May 2013 12:30)
:blush:


Hej Jonathan :*

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
May 3 2013 02:37pm
Quote (Pissboss3 @ 3 May 2013 22:36)
Fan fint, tänkte väl ta mig en eller 2 bara idag då suget blev på topp när man hör alla skriver att de ska dricka.....



Hej Jonathan :*


Jag skulle dricka vatten ikväll, men det är ju för fan fredag så jag slår på stort med pepsi B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1399039913992399339945001Next
Closed New Topic New Poll