Jag skrattar fan åt DL, den sidan är ju cp. Jag spelade chen (körde -mr fick -arai) så sa jag "Anyone wnat to swap? First time chen" - "No try it, just buy .." - "Well okay, if you help me" sedan går det inte så bra så börjar de säga att allt är mitt fel och sånt skit för att jag suger med chen. (Jo är det inte jävligt obvious att jag skulle göra det?) Sedan fortsätter jag och säger bara "Yeah, you're very pro yourselfs" sedan säger jag typ inget mer för jag pallar inte bli bannad. Sedan får jag ju för fan bann för att jag flamar?
Fan va damp jag får på sån där skit.
tl;dr DL suger, heter den andra dotalicious.com ?
Quote (Litttle_Brother @ 10 Jan 2011 09:26)
sfagdagxfsrdh
glömde att saker säkert ändras.
sista jag spelade då man köpte dagger (då man kunde "blinka" efter att inte blivit attackerad efter några sek) så köpte man bara dagger direkt färdig för typ 1800 guld eller något sådant.
edit: Om vi nu pratar om samma sorts "dagger"
Ja, 2150 kostar den, 3 sekunder har de ändrat den till dock från 5 sekunder om jag inte har fel.
e/ Samma fråga igen, kör alla på Dlicious? Eller inga? För jag fattar inte, Garena, är inte folk jättebra där? Och hur gör man, eller det kanske bara är som Bnet fast man spelar bättre? Eller fattar inte :S
This post was edited by Jonsson on Jan 10 2011 09:03am