d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1398839893990399139925001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
May 3 2013 10:15am
Quote (Makta @ 3 May 2013 18:13)
Kommer fan inte ihåg namnet på din multi.. Samma sak gäller Chonger :(


x^^XD^^XDX^^DX^^^XD^^
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
May 3 2013 10:16am
Quote (Makta @ 3 May 2013 18:13)
Kommer fan inte ihåg namnet på din multi.. Samma sak gäller Chonger :(


Giraffkanon

chingah, livemunster


#stalker
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 3 2013 10:20am
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 18:16)
Giraffkanon

chingah, livemunster


#stalker


Du är inte stalker bara för att du minns sådant sry
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
May 3 2013 10:20am
Quote (Giraff @ 3 May 2013 18:20)
Du är inte stalker bara för att du minns sådant sry


Nej, jag minns sånt för att jag är stalker
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 3 2013 10:21am
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 18:20)
Nej, jag minns sånt för att jag är stalker


Nej, du minns det för att din mamma.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 3 2013 11:29am
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 17:16)
Giraffkanon

chingah, livemunster


#stalker


Chonger hade ju en miniförmögenhet på ena kontot b)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 3 2013 12:56pm
Quote (Makta @ 3 May 2013 19:29)
Chonger hade ju en miniförmögenhet på ena kontot b)


fast nuförtiden äre en big förmögenhet B)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 3 2013 01:03pm
Quote (ChingeR @ 3 May 2013 19:56)
fast nuförtiden äre en big förmögenhet B)


Don8 så jag kan skicka allt mitt FG till DO :angry:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 3 2013 01:18pm
Quote (Svartermetalisk @ 3 May 2013 14:45)
Dat feel när någon kommer och frågar mig om 80-tals musik :D

Det är min stora lucka, jag tycker all pop, all rock, nästan all new-wawe, disco osv från den perioden suger hästpung

Neofolk, industri och post-punk var ok men allting annat går fan inte att lyssna på.


Lol!!!! Du listade precis över hälften av min musik typ :D

GG 80tal ftw!
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 3 2013 01:20pm
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 17:47)
under 15 cm = noob

under 5 cm = litttle_sister


wat


FAKE! Jag har 13.37 cm.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1398839893990399139925001Next
Closed New Topic New Poll