Dat feel när någon kommer och frågar mig om 80-tals musik

Det är min stora lucka, jag tycker all pop, all rock, nästan all new-wawe, disco osv från den perioden suger hästpung
Neofolk, industri och post-punk var ok men allting annat går fan inte att lyssna på.