d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1398339843985398639875001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 2 2013 11:48pm
Quote (Giraff @ 3 May 2013 07:46)
walla brushan vad händisch yao


wake n bake
fast kaffe istället för gräs yo
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 2 2013 11:49pm
Quote (Simon @ 3 May 2013 06:48)
wake n bake
fast kaffe istället för gräs yo


:C
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 2 2013 11:49pm
Quote (Giraff @ 3 May 2013 07:49)
:C


whats up
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 2 2013 11:51pm
Quote (Simon @ 3 May 2013 07:49)
whats up


frukost med mina bro's

Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 2 2013 11:51pm
Quote (Simon @ 3 May 2013 06:49)
whats up


notink
väntar på att klockan ska bli nog mkt för att jag ska kunna fara på jobb1
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
May 2 2013 11:52pm
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 07:51)
frukost med mina bro's

http://images.4chan.org/b/src/1367553696162.jpg


har nog aldrig sett att du varit vaken vid den här tiden, förutom de gånger du vart vaken hela natten xd

Quote (Giraff @ 3 May 2013 07:51)
notink
väntar på att klockan ska bli nog mkt för att jag ska kunna fara på jobb1


läste "väntar på att klockan ska bli för mkt för att kunna fara på jobb1"
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 2 2013 11:57pm
Quote (Simon @ 3 May 2013 07:52)
har nog aldrig sett att du varit vaken vid den här tiden, förutom de gånger du vart vaken hela natten xd



läste "väntar på att klockan ska bli för mkt för att kunna fara på jobb1"


Quote (SCXiao @ 3 May 2013 06:20)
God morgon


Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 2 2013 11:58pm
Quote (Simon @ 3 May 2013 06:52)
läste "väntar på att klockan ska bli för mkt för att kunna fara på jobb1"


det är också en möjlighet
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 2 2013 11:59pm
Quote (Giraff @ 3 May 2013 07:58)
det är också en möjlighet


inb4 ni börjar nio idag igen
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 3 2013 12:00am
Quote (SCXiao @ 3 May 2013 06:59)
inb4 ni börjar nio idag igen


y det är det jag räknar med
inb4 vi började åtta
Go Back To Svenska Topic List
Prev1398339843985398639875001Next
Closed New Topic New Poll