Quote (SCXiao @ 3 May 2013 07:51)
frukost med mina bro's
http://images.4chan.org/b/src/1367553696162.jpg
har nog aldrig sett att du varit vaken vid den här tiden, förutom de gånger du vart vaken hela natten xd
Quote (Giraff @ 3 May 2013 07:51)
notink
väntar på att klockan ska bli nog mkt för att jag ska kunna fara på jobb1
läste "väntar på att klockan ska bli för mkt för att kunna fara på jobb1"