Quote (Svartermetalisk @ 2 May 2013 22:42)
holy shit jag fick nyss årets snilleblix, jag har inte haft semester någonsin för jag vet inte vad jag ska göra med min ledighet jag har ingen brud, inget liv, gillar inte att resa osv så jag har knegat faan
Kom precis på att med min semester från i år och från förra året kan jag ta ledigt varje måndag i typ ett år
Fan vad rätt, ingen gillar måndagar
#Swagmode !
Långhelg all week err week