d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1398039813982398339845001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 2 2013 02:37pm
Quote (Simon @ 2 May 2013 21:23)
du har ingen rätt att yttra dig förrän du länkat
och antagligen inte om den har 20k views? xd


Tror mer folk har kommit för kommentarerna.. Storkrig ftw :lol:
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 2 2013 02:39pm
Quote (Makta @ 2 May 2013 22:37)
Tror mer folk har kommit för kommentarerna.. Storkrig ftw :lol:


Quote (Simon @ 2 May 2013 22:23)
du har ingen rätt att yttra dig förrän du länkat


Please correct the following errors:
You must enter a message.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 2 2013 02:40pm
Quote (SCXiao @ 2 May 2013 21:39)
Please correct the following errors:
You must enter a message.


My jewtube account will be kept a secret :ph34r:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 2 2013 02:48pm
Denna låten har 40k

you can't explain that

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 2 2013 02:52pm
Abdulbasit Abdussamed Meryem süper makta





#exposed

This post was edited by SCXiao on May 2 2013 02:52pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 2 2013 03:00pm
Quote (SCXiao @ 2 May 2013 21:52)
Abdulbasit Abdussamed Meryem süper makta

http://www.youtube.com/watch?v=1j8ze-4EEV8



#exposed


Dear god.. Tryckte play och glömde bort att jag hade hög volym Oo
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 2 2013 03:04pm
Quote (Makta @ 2 May 2013 23:00)
Dear god.. Tryckte play och glömde bort att jag hade hög volym Oo


:lol:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 2 2013 03:05pm
Quote (SCXiao @ 2 May 2013 22:04)
:lol:


Du är skyldig mig ny hörsel TBH :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 2 2013 03:42pm
holy shit jag fick nyss årets snilleblix, jag har inte haft semester någonsin för jag vet inte vad jag ska göra med min ledighet jag har ingen brud, inget liv, gillar inte att resa osv så jag har knegat faan

Kom precis på att med min semester från i år och från förra året kan jag ta ledigt varje måndag i typ ett år

Fan vad rätt, ingen gillar måndagar

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
May 2 2013 03:43pm
Quote (Svartermetalisk @ 2 May 2013 22:42)
holy shit jag fick nyss årets snilleblix, jag har inte haft semester någonsin för jag vet inte vad jag ska göra med min ledighet jag har ingen brud, inget liv, gillar inte att resa osv så jag har knegat faan

Kom precis på att med min semester från i år och från förra året kan jag ta ledigt varje måndag i typ ett år

Fan vad rätt, ingen gillar måndagar


#Swagmode !

Långhelg all week err week
Go Back To Svenska Topic List
Prev1398039813982398339845001Next
Closed New Topic New Poll