Quote (Svartermetalisk @ 10 Mar 2017 18:54)
Nej det har jag inte, inte alls men det känns ändå som som att jag får mycket mer information från internet än från min läkare och att jag i princip måste diagnostisera mig själv för att få något gjort. Jag tror inte att mina läkare är idioter men det måste vara något med deras arbetsmiljö som gör att de inte kan göra sitt jobb ordentligt, hög belastning eller vad fan som helst men någonting är ruttet.
Enda anledningen till att jag ens käkar Levaxin överhuvudtaget var att jag vägrade lämna vårdscentralen utan prover när min läkare fick för sig att jag var hypokondriker och bad mig gå hem :P
Som sagt. Sophiahemmet vid stadion. Top notch läkare som har typ 1 patient i veckan.
E: aldrig mått så jävla bra som när jag gick därifrån efter 890 blodprov och 2 timmar konsultation om varför jag gick in i väggen . Jag garvade förövrigt åt folk som "gick in i väggen" tills jag fan stog där själv utan att egentligen veta om det. Ba bröt ihop en dag. Pladask. Ingen rolig sak men skönt att vara på banan igen.
This post was edited by Snigelfis on Mar 10 2017 12:25pm