Quote (Litttle_Brother @ 3 Mar 2017 20:30)
För mig blödde de i 2 dagar. Samma dag o dagen efter.
Sen kan de små blöda lite ytterligare några dagar.
Lyckades få stopp på blödandet, tror jag xD Orkade inte ha sån där tuss i käften efter 6h längre utan bara fuck it och la mig och sov.
Sen på kvällen lyckades jag iaf få i mig lite flytande föda och idag är de faktiskt relativt lugnt

Quote (Giraff @ 3 Mar 2017 21:56)
Drog min första på en akuttid med en orutinerad tandläkare förra året, kostade 1800 eller något.
Nu kommer det som sagt gå på 3000 att dra nedre på höger sida och typ 2800 eller något för den på vänster sida, då de båda ligger nästan helt horisontellt.
Känns lika att dra ut den sista också efter det, because varför inte liksom.
Känner ändå att det är dags för mig att vinna eurojackpotten så jag har råd att fixa resten av mina tänder också.
Åratal av onödigt mycket socker, snus, cigaretter och allmänt osunt leverne kombinerat med bristande munhygien har satt sina spår liksom.
Vem vet, när jag är färdig kanske jag har pengar kvar att köpa en Loka också. :)
Shit de är inte billigt med tandvård alltså =/ Aldrig behövt punga ut mycket för tandvård eller varit till tandläkaren ofta faktiskt. När man var liten var päronen alltid noga att man borsta minst 2ggr per dag! Så jag har aldrig haft problem med tänderna.
Slarvas en del nu när man är i det militära och ligger ute i fält i 2v typ. Man håller hygienen relativt ok i början men sådär dag 10-11 och man prioriterar mat och sömn före att borsta tänderna t.ex
Nöjd jag aldrig börjat med snus eller röka. Blir dock en hel del NOCCO och Energidryck senaste åren.