d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1394395396397398521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 6 2012 04:37pm
Quote (Svartermetalisk @ 7 Nov 2012 00:36)
Vad i helvete ^_^


joina skype så ska du få dig ett DAFUQ!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 6 2012 04:37pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 7 2012 12:36am)
Vad i helvete ^_^



Fest som gick lite väl överstyr när flickorna gick loss med eyeliners.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 6 2012 04:41pm
slår nog dom flesta dräkterna här med hästlängder B) fast jag hade en krullperuk

(jag inte jag bilden)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 6 2012 04:43pm
Quote (Spetch @ Nov 6 2012 10:29pm)
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/60346_1509769878626_6201008_n.jpg



SWAG


sofiero, ousch
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 6 2012 04:44pm
Quote (Spetch @ Nov 6 2012 11:37pm)
Fest som gick lite väl överstyr när flickorna gick loss med eyeliners.


Varför gick du med på det där ? :D haha
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 6 2012 04:45pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 Nov 2012 23:44)
Varför gick du med på det där ? :D haha


Haha, berättigad fråga. Det hade jag själv inte gått med på. Det lär aldrig resultera i en win.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 6 2012 04:48pm
Vet inte om jag posta i chatten eller inte :unsure:

Från i lördags
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Nov 6 2012 04:52pm
Quote (PlaaD @ 6 Nov 2012 23:48)
Vet inte om jag posta i chatten eller inte  :unsure:

Från i lördags
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/65295_3944504970413_1391828689_n.jpg


DAS BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 6 2012 04:54pm
Quote (Svartermetalisk @ Nov 7 2012 12:44am)
Varför gick du med på det där ? :D haha


Quote (Fil @ Nov 7 2012 12:45am)
Haha, berättigad fråga. Det hade jag själv inte gått med på. Det lär aldrig resultera i en win.


Jadu.. Det är lätt att vara efterklok
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Nov 6 2012 04:54pm
Quote (PlaaD @ Nov 6 2012 10:48pm)
Vet inte om jag posta i chatten eller inte  :unsure:

Från i lördags
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/65295_3944504970413_1391828689_n.jpg


du ser alltid lika crazy ut
Go Back To Svenska Topic List
Prev1394395396397398521Next
Add Reply New Topic New Poll