Quote (Giraff @ 26 Apr 2013 22:46)
När tänkte du dra till baren imorrn?
Kommer väl vara inne vid halv 6-6
lär inte vara där så mycket före det börjar

Quote (TidsL @ 26 Apr 2013 22:48)
Det kan du ju välja nu också.
Jag förstår inte vad det är som är "konspiration", jag ser många tecken på att det håller på att braka loss åt helvete och att vår vinstblinda konsumtionskultur som vår "ekonomi" kräver och vår kultur inforcerar inte är hållbar och raka motsatsen till resursbaserad, vilket vi behöver göra en transformation till om vi ska klara oss ur det här... Har inte lagt fram alla belägg jag har råkat komma över för att det börjar bli ganska seriöst ännu, men visst jag gör en "fuck the government"-tråd sen då

Betänk att många av de utmaningar vi ställer oss inför gäller inom vår livsstid...Det är inget vi kommer att undgå bara för att vi råkar bo i trygga Svedala. Tycker du att vår och USA:s regering gett sin egen militär befogenheter att användas mot sin egen respektive befolkning, bakom våra ryggar utan mediatäckning bortsett från någon notis är något att blunda för så.. ja, låt det vara då & keep it up!
Jag blundar inte, det är bara att ni kan göra en egen tråd för det här, det är inget litet ämne direkt.
Gör en tråd.