d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1392393394395396521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,045
Joined: Aug 23 2007
Gold: 515.00
Oct 19 2012 12:03pm
Quote (Mikob @ 19 Oct 2012 16:37)
Den är inte så cool som du tror.


Den är tvärtuff. :mad:
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 01:10pm
Quote (eviilution @ 18 Oct 2012 07:32)
den är lila + trippel arm sånt folk höll på med för 10 år sen  :unsure:



hahahahaha!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 21 2012 02:47pm
Från igår samt från förra helgen.

Member
Posts: 9,111
Joined: Apr 10 2009
Gold: 0.01
Oct 21 2012 02:54pm
Quote (PlaaD @ Oct 21 2012 10:47pm)
Från igår samt från förra helgen.
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/326892_4900585311362_254442874_o.jpg
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/254356_4882715624992_527905955_n.jpg


Lol'd #1 pic

en sån där måste jag ha på rummet
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 25 2012 03:48pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 26 2012 04:29am
Quote (umade @ 25 Oct 2012 23:48)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/523598_10151118951933450_1345795588_n.jpg

Sup!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 26 2012 08:49am
Quote (umade @ 25 Oct 2012 23:48)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/523598_10151118951933450_1345795588_n.jpg


<3
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Oct 26 2012 08:55am
Quote (umade @ Oct 25 2012 09:48pm)
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/523598_10151118951933450_1345795588_n.jpg


Sorry men att ha en t-shirt under en skjorta är x-antal år för sent. Såvida du inte är 30+ och försöker klä dig som en tonåring.

Att dessutom ha en t-shirt som inte matchar under :bonk:

Förutom det, schyst pose! :)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 26 2012 09:06am
Quote (x17 @ Oct 26 2012 04:55pm)
Sorry men att ha en t-shirt under en skjorta är x-antal år för sent. Såvida du inte är 30+ och försöker klä dig som en tonåring.

Att dessutom ha en t-shirt som inte matchar under  :bonk:

Förutom det, schyst pose! :)


Jag tyckte ju att jag var fin :<
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Oct 30 2012 07:25am
Från kryssningen!

Go Back To Svenska Topic List
Prev1392393394395396521Next
Add Reply New Topic New Poll