d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1391392393394395521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 17 2012 02:25am
True story! lagt på mig lite under den senaste tiden

Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Oct 17 2012 09:03am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Oct 17 2012 08:25am)
True story! lagt på mig lite under den senaste tiden

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/Phil_Heath.JPG


Och du gick till gymmet och provade bänka 100 kg, så fick du göra roll of shame? :unsure:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Oct 17 2012 09:05am
Quote (Ost @ Oct 17 2012 03:03pm)
Och du gick till gymmet och provade bänka 100 kg, så fick du göra roll of shame?  :unsure:


Precis, har käkat mkt spenat dom senaste två dagarna så växte som fan
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 17 2012 09:18am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 17 Oct 2012 16:05)
Precis, har käkat mkt spenat dom senaste två dagarna så växte som fan


tungt mannen
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 17 2012 12:40pm
Quote (BraSma @ 14 Oct 2012 23:02)
quid pro quo ;)
oj thailand? vad händer mannen?


Jajjemen, åka dit med ett gäng kompizar och ha skoj! :D
Member
Posts: 5,045
Joined: Aug 23 2007
Gold: 515.00
Oct 17 2012 03:21pm
Rätt cool bild en vän tog, kameran fungerade inte som den skulle men jag tycker bilden blev hur tung som helst. :thumbsup:

Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 18 2012 01:32am
Quote (Chakra @ 17 Oct 2012 21:21)
Rätt cool bild en vän tog, kameran fungerade inte som den skulle men jag tycker bilden blev hur tung som helst. :thumbsup:

http://i.imgur.com/skBIj.jpg


den är lila + trippel arm sånt folk höll på med för 10 år sen :unsure:
Member
Posts: 5,045
Joined: Aug 23 2007
Gold: 515.00
Oct 19 2012 08:03am
Quote (eviilution @ 18 Oct 2012 09:32)
den är lila + trippel arm sånt folk höll på med för 10 år sen  :unsure:


Nu hänger jag inte med. Vad dillar du om?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 19 2012 08:37am
Quote (Chakra @ Oct 19 2012 03:03pm)
Nu hänger jag inte med. Vad dillar du om?


Den är inte så cool som du tror.
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 19 2012 08:38am
Quote (Mikob @ Oct 19 2012 02:37pm)
Den är inte så cool som du tror.


Coolare.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1391392393394395521Next
Add Reply New Topic New Poll