Quote (generalet @ 22 Apr 2013 15:07)
Funkar båda grafikkorten då?
Har ingen direkt lösning på ditt problem, verkar jävbligt skumt tbh
Jepp för jag ser dom båda i enhetshanteraren och när jag går i i grafikkortsinställningarprogrammet så finns båda där och möjligheten att ställa in så dom köra RAID.
Jo jag tycker också det är jävligt skumt . . . Sjuka också att jag har 2 skärmar är också:
Jag köpte en, den flimrar och håller på så jag trodde den var trasig. Kontaktar företaget jag köpte den av, som skickar en ny ( utan att ta tillbaka den gamla ) pluggar in den nya skärmen och den beter sig exakt likadant som den första.
Jag mena, vad är oddsen för att båda skärmarna skall vara defekta? Så kändes som problemet ligger någonstans på min sida?
Quote (Intenso8 @ 22 Apr 2013 15:08)
börjar skärmen blinka när du pluggar i strömkabeln? (endast ström) såg på videon :/ funkar korten?
provat köra nåt annat på skärmen? usb/konsol/minneskort
vad menar du med "bold"
När jag bara kopplar in strömkabel så kommer de upp texten "no signal" eller vad de nu står exakt. Kmr inte ihåg men. Men den blinkar iaf inte som på videon om jag enbart pluggar in strömkabeln utan blinkar gör den bara när jag pluggat in den i datorn och skall trycka igång den.
Jag har ingen annan enhet ( ps3, osv, osv ) för att prova skärmen på. Skall nu när jag kommer hem från högvakten ta över skärmen till en polare och se om den funkar på hans dator.
Vad jag menar med bold? Jag boldade ingenting utan du som gjorde det i min quote