Quote (Marcusd0 @ Dec 3 2013 09:35pm)
hehehehehe 20-0 od
dota2 network currently offline
hehe
hehehe
eheheheheheheheh
gamet räknades inte, heheheherbeuaihoidofusj3089uj+ju18hj0uhr8y0ju0hu8i9jb9g8uih0j89g7ubih0jo8h09jh890njh80ojh809noj90onpj
varje gång
Spelade med en polare innan, vi har PL (han), Axe, Bristleback, Invoker och mig, CM. Jag pickar sist eftersom alla drar snabba picks och vi behöver en support. Jag köpte säkert 5000 wards.
Vi slåss fram och tillbaka, lyckas få både mid och bot rax. Axe börjar snacka skit och min kompis snear totalt. Istället för att bara enda så ska han farma, Axe förtjänar ingen vinst. Det går typ 20 minuter, PL farmar och dom farmar ifatt oss, jag dör hela tiden cuz CM.
Efter typ 54 minuter så har dom tagit top och mid rax, och nästan sänkt vår throne. Då vaknar PL vid liv, dödar hela deras lag och börjar springa bot för o enda. När han väl sänker deras sista throne torn och nästan är klar med throne så dödar deras creeps vår throne, ggwp.
Förlora för att en person känner för det. Spela mobbad CM mot WR/Mirana/Lion trilane + en TA och en Dark Seer i 55 minuter för att en väljer att nä, ingen vinst idag. Kul spel osv. Det kändes nästan som att man spelade med dig igen.
#aldrigigen