d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1390391392393394521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,093
Joined: Mar 14 2009
Gold: 9,055.01
Oct 14 2012 05:06am
Quote (PlaaD @ 14 Oct 2012 12:56)
Från gårdagen
http://img203.imageshack.us/img203/4180/smacka.jpg


Gullig tröja :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 14 2012 05:23am
Quote (fotosyntEz @ Oct 13 2012 04:17pm)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/409467_10150483433454735_507141333_n.jpg

GO H.A.M


g-g-g-g-g unit
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 14 2012 12:49pm
Quote (PlaaD @ 13 Oct 2012 10:33)
Röka i bil= big nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :(


massive coltpoint ju, snackar du om? :D

Quote (Yllegarnet @ 13 Oct 2012 16:05)
Åhå, sexi<3

Hur går träningen? :D


;)

Börjar komma igång igen broheim. Börjat boxa o greja nu asså. Sjukt jävla krävande.
återkommer med bilder på mig i bar överkropp som du kan ha som skrivbordsunderlägg vid senare tillfälle ;) ge det några veckor :D
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Oct 14 2012 01:29pm
Quote (BraSma @ 14 Oct 2012 20:49)
massive coltpoint ju, snackar du om? :D



;)

Börjar komma igång igen broheim. Börjat boxa o greja nu asså. Sjukt jävla krävande.
återkommer med bilder på mig i bar överkropp som du kan ha som skrivbordsunderlägg vid senare tillfälle ;) ge det några veckor :D


Mums <3

Du kan få en av mig med ;) ska börja deffa om två veckor inför thailand :D
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Oct 14 2012 03:02pm
Quote (Yllegarnet @ 14 Oct 2012 21:29)
Mums <3

Du kan få en av mig med ;) ska börja deffa om två veckor inför thailand :D


quid pro quo ;)
oj thailand? vad händer mannen?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 14 2012 04:44pm
Quote (PlaaD @ Oct 14 2012 11:56am)
Från gårdagen
http://img203.imageshack.us/img203/4180/smacka.jpg


Big att glida runt i rosa

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 14 2012 04:53pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 Oct 2012 00:44)
Big att glida runt i rosa


Va maskerad och jag körde ballerina stilen :D
Den rosa tröjan jag hade på mig slets sönder framåt slutet av kvällen dock.
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Oct 14 2012 08:47pm
Quote (umade @ Oct 14 2012 12:23pm)
g-g-g-g-g unit


;)))))))))
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Oct 16 2012 03:12pm
Quote (BraSma @ 13 Oct 2012 04:15)
såhär ser brasma ut nuförtiden

http://static.hamsterpaj.net/gfx/avatars/full/651215.jpg


Såhär ser Simon ut nuförtiden

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 16 2012 03:17pm


dont hate
Go Back To Svenska Topic List
Prev1390391392393394521Next
Add Reply New Topic New Poll