Quote (Simon @ Nov 12 2013 10:44am)
begriper du verkligen inte att det är bara du som är idioten?

På vilket sätt? Har inte åkt in i någons arsle för den försökte något mot mig som inte var sant, gick inte på någonting som inte stämde. Sen sa jag direkt att jag trollade efter att jag inte pallade hans personliga spam åt mig, sorry om vissa tar åt sig men vad ska man göra?!
Quote (PlaaD @ Nov 12 2013 10:57am)
Jävlar va bortkommen jag blev när jag kasta fakta i ansiktet på dig.
Hade ju inte funnits en chans att du sagt att du trollade om jag inte konfronterat dig genom att veta vilka personerna du ''påstod känna'' var, varpå du inte kunde svara på något vettigt sätt.
På frågan jag ställde så hade en normal person svarat som Yllet gjorde ''Det brukar va fullt där och orkar inte trängas'', eller att man helt enkelt gillar det gym man är på, inte att alla är dopade och idioter.
Det märker du väl själv på hur du skriver, plötsligt svär du åt mig som ingenting... ajuste det är ju "näthatet".
Vad har korrekt användande av grammatik något med saken att göra?
saker som gör en självägd typ ex. grammar nasister osv om vi ska hålla oss på en strikt talnivå som alla andra ger 100% care tag på.
GGNORE
Det märker du väl själv på hur du skriver, plötsligt svär du åt mig som ingenting... ajuste det är ju "näthatet".
saker som gör en självägd typ ex. grammar nasister osv om vi ska hålla oss på en strikt talnivå som alla andra ger 100% caretag på.
This post was edited by ankiie on Nov 12 2013 07:06am