d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1383940414298Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 26 2012 09:58am
Quote (Svartermetalisk @ Feb 26 2012 05:26pm)
starkt vi gör mål på övertid, ez


HAHAHA

Fergie time B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 26 2012 10:02am
Fergie? :o
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 26 2012 10:04am
Quote (Svartermetalisk @ Feb 26 2012 06:02pm)
Fergie? :o


När Man Utd inte leder efter 90 minuter så läggs det till så kallad Fergie time.
Fergie time är mellan 5 och 9 minuter :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Feb 26 2012 10:06am
Quote (umade @ Feb 26 2012 05:04pm)
När Man Utd inte leder efter 90 minuter så läggs det till så kallad Fergie time.
Fergie time är mellan 5 och 9 minuter :D


Quote (umade @ Feb 26 2012 05:04pm)
När Man Utd inte leder efter 90 minuter så läggs det till så kallad Fergie time.
Fergie time är mellan 5 och 9 minuter :D


HAHAHHAHAHA

starkt!

:santa:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Feb 26 2012 10:21am
Quote (Svartermetalisk @ Feb 26 2012 06:06pm)
HAHAHHAHAHA

starkt!

:santa:


:D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 26 2012 11:18am
AIK 8-2 vinst mot timrå! bara 4matcher kvar.. krävs 2vinster för garanterad slutspel!
Member
Posts: 17,094
Joined: Oct 16 2008
Gold: 6,669.61
Feb 26 2012 12:43pm
Härligt Kungälv! Skrällvinst mot Villa med 9-2 :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 26 2012 12:55pm
Quote (GuZ @ 26 Feb 2012 20:43)
Härligt Kungälv! Skrällvinst mot Villa med 9-2 :)


vilken sport?

(är seriös)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Feb 26 2012 01:08pm
Quote (berhemuli @ Feb 26 2012 07:55pm)
vilken sport?

(är seriös)


Bandy slutspelet har ju börjat..
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Feb 26 2012 01:27pm
Quote (Mikob @ 26 Feb 2012 21:08)
Bandy slutspelet har ju börjat..


Har inget lag i bandyn så känner inte igen lagen.. Enda jag vet från bandyn är att "Man vet att det är vår, när bajen torskar bandyfinalen" Höll i flera år, sen tror jag dom vann något och allt blev fel.. Blev aldrig vår..
Go Back To Svenska Topic List
Prev1383940414298Next
Add Reply New Topic New Poll