Quote (Mikob @ 26 Feb 2012 21:08)
Bandy slutspelet har ju börjat..
Har inget lag i bandyn så känner inte igen lagen.. Enda jag vet från bandyn är att "Man vet att det är vår, när bajen torskar bandyfinalen" Höll i flera år, sen tror jag dom vann något och allt blev fel.. Blev aldrig vår..