d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1389838993900390139024356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,251.85
Jan 6 2017 03:49pm
Quote (Svartermetalisk @ 6 Jan 2017 22:43)
Många människor har fobier och placebo är en vedertagen och väldokumenterad företeelse så jag förstår inte vad som är konstigt med mitt inlägg? Vill ni garva åt mig så bjuder jag på det och om det kan glädja Swesub kan jag meddela att jag är lika skraj för råttor och ormar.

Ta en sobril innan nästa spruta så kommer det kännas bättre :hug:
Member
Gold: 2,945.50
Jan 7 2017 03:04pm
Dagens toplel

Polare 1 skriver på morgonen och frågar om jag börjat med arbetet som ska in nästa fredag. Säger att jag börjar med det på måndag då det skulle vara ganska litet.

Senare har jag några polare hos mig och äter när vi börjar snacka om utgång och blev rätt taggade. Bruden jag träffar frågade igår om jag skulle ut och va väl rätt sugen så sa ja. Nu idag frågade hon och hennes kompis om jag skulle ut, får ju svara ja då eftersom vi hetsat om det. Efter att polarna dragit hem och så skriver polare 2 att han är trött och inte pallar, sen kommer nr.3 och säger att han inte heller pallar varpå jag tappar lite lust också.

Straxt efter detta skriver polare 1 ''Men vi har ju en inlämning på måndag till seminariumet på onsdag, har du inte gjort den heller?''. Får påpeka att detta stod jävligt hemligt i kursbeskrivningen så var sjukt lätt att missa.

Får skippa allt och bruden jag träffar blir sur för att jag missat detta och dissade att följa med henne och köra utgång...
Får väl erbjuda diverse tjänster imorgon när vi ska ses om hon fortfarande är sur.

TL:DR Polare taggar utgång men pallar inte sen. Jag missar att vi hade inlämning på måndag så måste stanna hemma och plugga när jag sagt att jag ska med ''tjejen'' ut - hon blir sur för jag dissar.
Member
Jan 7 2017 03:05pm
Quote (PlaaD @ 7 Jan 2017 22:04)
Dagens toplel

Polare 1 skriver på morgonen och frågar om jag börjat med arbetet som ska in nästa fredag. Säger att jag börjar med det på måndag då det skulle vara ganska litet.

Senare har jag några polare hos mig och äter när vi börjar snacka om utgång och blev rätt taggade. Bruden jag träffar frågade igår om jag skulle ut och va väl rätt sugen så sa ja. Nu idag frågade hon och hennes kompis om jag skulle ut, får ju svara ja då eftersom vi hetsat om det. Efter att polarna dragit hem och så skriver polare 2 att han är trött och inte pallar, sen kommer nr.3 och säger att han inte heller pallar varpå jag tappar lite lust också.

Straxt efter detta skriver polare 1 ''Men vi har ju en inlämning på måndag till seminariumet på onsdag, har du inte gjort den heller?''. Får påpeka att detta stod jävligt hemligt i kursbeskrivningen så var sjukt lätt att missa.

Får skippa allt och bruden jag träffar blir sur för att jag missat detta och dissade att följa med henne och köra utgång...
Får väl erbjuda diverse tjänster imorgon när vi ska ses om hon fortfarande är sur.

TL:DR Polare taggar utgång men pallar inte sen. Jag missar att vi hade inlämning på måndag så måste stanna hemma och plugga när jag sagt att jag ska med ''tjejen'' ut - hon blir sur för jag dissar.

Brudar kommer och brudar går, stanna hemma och plugga om inte kuken står
Member
Jan 7 2017 03:10pm
Quote (SCXiao @ 7 Jan 2017 22:05)
Brudar kommer och brudar går, stanna hemma och plugga om inte kuken står

Har ju faktiskt tänkt att satsa lite på denna (huehuehue), vi har inte setts mycket så ganska oklart med bådas intentioner. Men har spanat in varandra på gymmet i typ 2 år!

Förövrigt är detta beskrivningen till uppgiften vi har;
Slutexamination.
Din närmaste chef möter dig på arbetsplatsen då du slutfört den här kursen och är nyfiken på vad du har lärt dig under kursen.
Chefen ger dig tid att skriva en rapport där du redogör för vad du har lärt dig.
Redogör för vad du lärt dig under kursen med fokus på Del III genom att utgå från en lämplig och relevant situation på din arbetsplats.
Beskriv och ge förslag på hälsoinsatser på arbetsplatsen.

Vi har haft ETT seminarium där ingen förberedelse krävdes på denna delkurs. Nu ska vi tydligen skriva ett arbete om det.
Member
Gold: 1,337.00
Jan 7 2017 08:48pm
Quote (PlaaD @ Jan 7 2017 10:10pm)
Har ju faktiskt tänkt att satsa lite på denna (huehuehue), vi har inte setts mycket så ganska oklart med bådas intentioner. Men har spanat in varandra på gymmet i typ 2 år!

Förövrigt är detta beskrivningen till uppgiften vi har;
Slutexamination.
Din närmaste chef möter dig på arbetsplatsen då du slutfört den här kursen och är nyfiken på vad du har lärt dig under kursen.
Chefen ger dig tid att skriva en rapport där du redogör för vad du har lärt dig.
Redogör för vad du lärt dig under kursen med fokus på Del III genom att utgå från en lämplig och relevant situation på din arbetsplats.
Beskriv och ge förslag på hälsoinsatser på arbetsplatsen.

Vi har haft ETT seminarium där ingen förberedelse krävdes på denna delkurs. Nu ska vi tydligen skriva ett arbete om det.

spanat in en brud i 2 år utan att säga något, beta male confirmed
Member
Jan 8 2017 05:01am
När man vaknar och är nästan lika trött som när man somnade. Riktigt skön
t

Quote (R4mses @ 8 Jan 2017 03:48)
spanat in en brud i 2 år utan att säga något, beta male confirmed

Som fan.
Member
Jan 8 2017 07:29am
Usch jag behöver träna upp min kondition igen :lol:
Member
Jan 8 2017 08:50am
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lRg4A/sa-far-du-skattepengarna-till-pask

Skaffa digital brevlåda
Normalt är deklarationsdagen 2 maj. Men den som vill kan få pengarna till påsk och måste då deklarera redan i mars. Senast 1 mars måste du ha skaffat en digital brevlåda.
– Det är en digital brevlåda där man får alla myndigheters beslut och allt de skickar till dig, du får det digitalt istället för brevledes, säger Kojer.
En dryg vecka senare, 7–8 mars kommer deklarationen som en pdf till den digitala brevlådan och 21 mars öppnar deklarationen. Senast 29 mars måste man ha godkänt deklarationen digitalt för att senare få pengarna utbetalda till påsk.

Har dom aldrig hört talas om e-post? :unsure:
Member
Gold: 0.00
Jan 8 2017 09:06am
Quote (SCXiao @ 8 Jan 2017 16:50)

Där majoriteten använder hej123 som lösenord?
missuppfattade kanske dig :lol: digital brevlåda =/= epost dock. kolla upp kivra, jävligt smidigt B)

This post was edited by Simon on Jan 8 2017 09:09am
Member
Gold: 7,940.00
Jan 8 2017 09:54am
9h flyg, no sleep

Varit vaken 24h nu, å d sugeer
Go Back To Svenska Topic List
Prev1389838993900390139024356Next
Add Reply New Topic New Poll