Quote (Makta @ 5 Jan 2017 15:28)
Köpte en nästan komplett dator av en norsk snubbe då jag behövde PSU GPU och ram. Fick hela skiten billigt så tog en komplett dator - HDD.. Hur fan lyckams man få delar att rosta i en burk?! Som tur är var det bara nätverkskortet och det "nya" ljudkortet han hade satt dit men ändå.. :ph34r:
Han hade väl PM'at Teposen och hällt cola på ljudkortet

Quote (Makta @ 5 Jan 2017 15:28)
Kollade på blocket för något år sedan och köpte ett stort bord via en firma. Fick också en billig kinnarp stol för 500kr. Lätt värt!
Gäller dock att ha tur med annonserna.
Jo första ja gjorde var att kolla runt på blocket men fanns inga vettiga där i närområdet. Fanns höj å sänkbart för 2500kr typ 20mil bort men de kostar ju en slant att köra dit å hämta också.
Kollat jysk och ikea också men inget som ja tycker verkar vettiga där heller :S
Quote (Svartermetalisk @ 5 Jan 2017 21:36)
Min vän skrev på soc media att han typ förlorat lägenheten, akut behöver vilket jobb som helst, inte har råd med teleräkningen m.m.
Har han hört av sig till mig för att sälja den där skivan som jag velat köpa i fyra år för grova pengar och som han har flera ex av? Nej, sälja skivor kan man inte göra, det går inte.
Låter som ett avsnitt ur lyxfällan nästan. Där folk vägrar sälja bort något för att komma ur knipan. Folk som gråter för de måste sälja bort sitt xbox med spel. Wtf de är bara ett spel! Du behöver ju pengar för komma ur pengakrisen och slippa kronofogden och bo på gatan för bövelen.