d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1387338743875387638774356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2,945.50
Dec 22 2016 04:29pm
Någon tjomme bestämde sig för att köra åt fel håll på motorvägen och sedan åka in i en långtradare (ingen dog eller skadades allvarligt förstod jag det som).
Stod still i 2½ timme innan det flöt på igen, fyfan va hjärnan o kroppen är mos nu när man kom hem till päronen.
Member
Gold: 7,940.00
Dec 22 2016 08:58pm
Körde rehab för knäna, samt mjölksyrepass på biceps idag. varit förkyld senaste veckan men kändes ok att köra igen å har ej varit på gymmet senaste två månaderna ungefär.

Kände mig svimfärdig en stund in i mjölksyrandet, vilket var jäävligt jobbigt

This post was edited by ChingeR on Dec 22 2016 08:58pm
Member
Gold: 30.00
Dec 23 2016 01:36am
Quote (ChingeR @ Dec 23 2016 03:58am)
Körde rehab för knäna, samt mjölksyrepass på biceps idag. varit förkyld senaste veckan men kändes ok att köra igen å har ej varit på gymmet senaste två månaderna ungefär.

Kände mig svimfärdig en stund in i mjölksyrandet, vilket var jäävligt jobbigt

Jag hade avbrytit passet direkt ^
Member
Gold: 7,821.00
Dec 23 2016 01:38am
Quote (Svartermetalisk @ 23 Dec 2016 08:36)
Jag hade avbrytit passet direkt ^

Same!

Om man skadar sig så kan man inte träna alls. Sämre progression kan man inte få.
Member
Gold: 457,914.30
Dec 23 2016 06:21am
Känslan när random bulgar tar till d2jsp private messages för att sprida sin propaganda :rofl:
en sann crusader 2016!

Quote (public_owner @ 23 Dec 2016 13:50)
Quote (SpAz. @ Dec 23 2016 02:39pm)
Quote (public_owner @ 23 Dec 2016 13:33)
Quote (SpAz. @ Dec 23 2016 02:26pm)
Quote (public_owner @ 23 Dec 2016 13:19)
Quote (SpAz. @ Dec 23 2016 02:09pm)
Quote (public_owner @ 23 Dec 2016 12:59)
https://www.youtube.com/watch?v=Yb_Td-yYa60

Short, clear and important.
With bulgarian subs

Why are you sending me this?
Sure, sovereign states can set their refugee levels imo. We can be sorry for our misdoings without being self denying, extremic cultural denying/liberal. But that video is extreme bro, youre in deep waters here imo. Its sound to be sceptic of mass media, but this is more of the same (propaganda) only from the other extreme in the spectrum.
Also, bulgaria and rumania should tale care of and treat their romani people better, like humans, instead of sending them away to sweden to live ungraceful in poverty begging swedish people for money...

i'm sending the truth, if u dont like the truth u are like guy says in video - ethnomazohism
u sounds like jew or so.. or brain washed??
for jypsys in Bulgaria u know nothing - goverment here gives to them a lot of money, really a lot
interesting i u are not against imigrants from asia and africa, why u are against jypsys from Bulgaria^? - You have a double standard

Im not against immigrants on a general level like that. I just find it odd they come here to beg, if u take good care of them. Begging is something no one wants to do, but do because they are in bad poverty.
"If u disagree with truth u are x or y" - its more nuances than that sir. Typical way of arguing, if youre a fundamentalist.
Fundamentalistic left, right, muslim, catholic. Its all toxic.

Im neither jew, romani, "ethnomasocist", liberal nor nazi.
Im ethnically swedish, and a conservative/classical liberal with some social liberalism blended in. Low taxation, equal rights. And dutys.
No ethnic group is inherently much different... science says. Theres some, but its abundant/insignificant. Not large enough to justifying separatation of people.

Oh well. God bless you. Please stay skeptic. To your friends, to your own medias, to mainstream medias and even to science. Its not baclk and white.

u need learn some race culture
and u need to know white people are 6% of world population, so we cant take more migrants
u are ethnomazohist
Learn some hitory too - thousands of years white heroes protect white Europe from islam, for example before 1300 years Bulgarian great Khnan tervel save all europe from arabic aggresive islam, huge battle near Constantinopol
By the way last years sweden take new name - raped country. Migrants much times rape white girls and u are not against migrants.. wake up or die, thisis reality

Cool. Ur a racist. We cant have an intellectual arguememt about this if you define migrants as one, identical entity. There are individuals.

But i wish you a merry xmas.
Cheers

Every people on the planet is racist, u are racist too - anti-white racist. They are two kinds of racist in general - like i sayd u need to learn and read some race culture. The fact that u say i am racist proofs u just dont see reality
in now days bad racist are islamic niggers and arabic, but worst racist are jews.
We dont care migrants individuals, we talk for saving europe, our race, our indentification. They are a lot, they have no problems with this because they got around 10-15 kids for family. We got 0 or 1, max 2. Mostly 1 or 0.
And if u go alone and without weapon in villages and small towns in almost all africa and asia coutrys, they will kill u only because u are white man.
So dont call me racist, i talking the truth, u are real wnti-white racist, because u dont care for ur country, ur people and ur nation, even for u maybe. :bonk:
wake up and learn like i sayd race culture
the only think that i see good in u for now is ur perfect english.. mine is bad, but whatever..

edit: hoppsan inser här i farstun att "abundant" snarare betyder överflödig (idvs i en mening irrelevant) - men kan i detta sammanhang tolkas som "rigorös, överflöd" - lite motsats till vad jag menade m.a.o. :rofl: skyller på slarv/engelskan.

This post was edited by SpAz. on Dec 23 2016 06:27am
Member
Gold: 7,821.00
Dec 23 2016 06:28am
Quote (SpAz. @ 23 Dec 2016 13:21)
Känslan när random bulgar tar till d2jsp private messages för att sprida sin propaganda :rofl:
en sann crusader 2016!

Hahaha, vilken jävla tomte :lol:

Det tragiska är ju att han själv måste veta att han ljuger.

This post was edited by Fil on Dec 23 2016 06:28am
Member
Dec 23 2016 06:30am
Quote (SpAz. @ Dec 23 2016 01:21pm)
en sann crusader 2016!

edit: hoppsan inser här i farstun att "abundant" snarare betyder överflödig (idvs i en mening irrelevant) - men kan i detta sammanhang tolkas som "rigorös, överflöd" - lite motsats till vad jag menade m.a.o. :rofl: skyller på slarv/engelskan.

Jag har fått liknande från någon dansk rasist men han kan inte hålla en konversation utan han svarar bara med memes. "Wow so progressive" och liknande.

Jag har ledsnat på honom och bett honom fara och flyga.

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 23 2016 06:30am
Member
Gold: 2,945.50
Dec 23 2016 06:38am
Om jag någon gång i framtiden äger ett hus och julpyntar det är detta min inspiration
Member
Gold: 457,914.30
Dec 23 2016 06:41am
Quote (Fil @ 23 Dec 2016 14:28)
Hahaha, vilken jävla tomte :lol:

Det tragiska är ju att han själv måste veta att han ljuger.

det tror jag inte. han är antagligen fundamentalist, och har sett igenom "lögnerna". dvs sanningsseende. Samma mekanismer bakom all extremism.
Omöjlig att resonera med, han vaknar nog om ett par år. hoppas han inte är våldsamma typen, för det är såna puritaner som är farliga, oavsett ideologisk härkomst.
Quote (Svartermetalisk @ 23 Dec 2016 14:30)
Jag har fått liknande från någon dansk rasist men han kan inte hålla en konversation utan han svarar bara med memes. "Wow so progressive" och liknande.

Jag har ledsnat på honom och bett honom fara och flyga.

wow much liberal xD
ahhh men då är han ju icke särskilt seriös da.

btw ngn som ser på skam?!
Kan ikke slutt o snacke norsk da, så skickelig deilig serie ass
Member
Dec 23 2016 06:46am
Quote (SpAz. @ Dec 23 2016 01:41pm)
det tror jag inte. han är antagligen fundamentalist, och har sett igenom "lögnerna". dvs sanningsseende. Samma mekanismer bakom all extremism.
Omöjlig att resonera med, han vaknar nog om ett par år. hoppas han inte är våldsamma typen, för det är såna puritaner som är farliga, oavsett ideologisk härkomst.

wow much liberal xD
ahhh men då är han ju icke särskilt seriös da.

btw ngn som ser på skam?!
Kan ikke slutt o snacke norsk da, så skickelig deilig serie ass

Jo alltså han är grymt seriös, sitter och länkar entimmes videor på youtube med typ NMR propaganda som han knappast hittat av ren slump. Problemet ligger i att han inte kan formulera sina åsikter på ett intelligent sätt utan måste kommunicera i memes och youtubevideor. Ganska rolig snubbe. Det kan vara en språkbarriärgrej också, inte alla som kan diskutera politik på sitt andraspråk.

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 23 2016 06:48am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1387338743875387638774356Next
Add Reply New Topic New Poll