d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev1387138723873387438754356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 30.00
Dec 22 2016 02:11am
Quote (Giraff @ Dec 22 2016 08:39am)
Upplevde det både med och utan levaxin.
Tycker du lägger på tok för stor vikt vid det.

Sättet han uttryckte sig på insinuerade att jag inte gör ett skit och aldrig utsätts för stress, kände för att påpeka att så är inte fallet.

Nej inte alls, men du sa att du hade ett fungerande liv utan Levaxin men det tycker jag inte att du har. Din och min sjukdom leder till ångest och depressionsproblematik om den missköts så när du säger att det går lika bra utan och sen börjar rada upp alla dina ångestdiagnoser blir det mest parodi i mina öron därför att du bekräftar precis vad jag skrev i min tidigare post.

Att du mår skit av stress är inget du behöver påpeka därför att det var exakt det jag skrev i posten du citerade så jag förstår inte varför du svarar som du gör överhuvudtaget.
Member
Dec 22 2016 03:50am
Quote (Simon @ Dec 22 2016 08:40am)
har haft så jävla körigt den senaste månaden. läser två kurser parallellt och det är tydligt att kursansvariga har 0 kommunikation med varandra vilket har lett till att vi slitit ihjäl oss med projekt och seminarier och labbar och övriga uppgifter. igår skickade vi in den sista uppgiften och det ser ut att bli en jul i år trots allt. kändes som det var kört men vi har kämpat på som fan bara för att kunna få nån ledighet. så jävla skönt nu när det är klart!!!! inget plugg/jobb förrän 10:e januari!!!! :hail:

Så djävla smutt Simon, verkligen imponerande :)

Vad har du för planer för ledigheten?
Member
Gold: 2,945.50
Dec 22 2016 04:15am
Ilandsproblem deluxe.
Nuvarande scenario;
Jag har träffat Tjej nr.1 lite (dock inte sen över 1 månad tillbaka), men jag känner inte riktigt att det klickar för mig (hon bor 15mil bort också)
Träffat Tjej nr.2 två gånger varav senast igår. Hon är orimligt snygg och snäll men lite svår att snacka med (lite skillnad på intellekt typ) - vi har visserligen egentligen setts en gång då första gången var att hon drog med mig hem från krogen.
Nu är frågan om man ska köra celibat över jul/nyår för att sedan kanske försöka satsa (huehue) lite på monogami eller om man ska vara dekadent som vanligt då det är izimoneyz när man går ut runt jul för alla brudar är ute efter julekuken då.

Quote (Simon @ 22 Dec 2016 08:40)
har haft så jävla körigt den senaste månaden. läser två kurser parallellt och det är tydligt att kursansvariga har 0 kommunikation med varandra vilket har lett till att vi slitit ihjäl oss med projekt och seminarier och labbar och övriga uppgifter. igår skickade vi in den sista uppgiften och det ser ut att bli en jul i år trots allt. kändes som det var kört men vi har kämpat på som fan bara för att kunna få nån ledighet. så jävla skönt nu när det är klart!!!! inget plugg/jobb förrän 10:e januari!!!! :hail:

Fan va fint! Njut som fan bre, undvik allt som har med matte att göra.
Jag har något liknande, har hemtenta som ska in typ 11/1 men den lär ta typ 2-3 dagar för mig att göra så kan börja swaga med den efter nyår B)
Member
Dec 22 2016 04:31am
Quote (PlaaD @ Dec 22 2016 11:15am)
Ilandsproblem deluxe.
Nuvarande scenario;
Jag har träffat Tjej nr.1 lite (dock inte sen över 1 månad tillbaka), men jag känner inte riktigt att det klickar för mig (hon bor 15mil bort också)
Träffat Tjej nr.2 två gånger varav senast igår. Hon är orimligt snygg och snäll men lite svår att snacka med (lite skillnad på intellekt typ) - vi har visserligen egentligen setts en gång då första gången var att hon drog med mig hem från krogen.
Nu är frågan om man ska köra celibat över jul/nyår för att sedan kanske försöka satsa (huehue) lite på monogami eller om man ska vara dekadent som vanligt då det är izimoneyz när man går ut runt jul för alla brudar är ute efter julekuken då.

:thumbsup:

Jag har inga råd att ge då jag i princip lever som munk men det är alltid skoj att ta del av dina utsvävningar!
Member
Gold: 2,945.50
Dec 22 2016 05:33am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Dec 2016 11:31)
:thumbsup:

Jag har inga råd att ge då jag i princip lever som munk men det är alltid skoj att ta del av dina utsvävningar!

Alltså jag inser själv hur jävla miserabelt jag har levt sedan sommaren.
Jag fick ju någon psykos runt juli att jag ska knulla runt under sommaren, varje gång jag försöker tagga ned sedan dess dyker det bara upp någon ny brud.
Som hon jag va hos igår, jag hade tagit det lugnt någon vecka (inte ens snackat med någon brud typ) och skulle ut med polare jag inte sett sen examen, polarna började ragga lite själva men jag körde mitt eget race. Helt plötsligt kommer hon fram och bara hånglar upp en och så sitter man vips i en taxi hem till henne. Jag har visserligen spanat in henne i typ 2 år på gymmet (men aldrig snackat) så det kanske var samma sak för henne.
Member
Gold: 7,480.00
Dec 22 2016 06:41am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Dec 2016 09:11)
Nej inte alls, men du sa att du hade ett fungerande liv utan Levaxin men det tycker jag inte att du har. Din och min sjukdom leder till ångest och depressionsproblematik om den missköts så när du säger att det går lika bra utan och sen börjar rada upp alla dina ångestdiagnoser blir det mest parodi i mina öron därför att du bekräftar precis vad jag skrev i min tidigare post.

Att du mår skit av stress är inget du behöver påpeka därför att det var exakt det jag skrev i posten du citerade så jag förstår inte varför du svarar som du gör överhuvudtaget.

Jag har påpekat att det var EXAKT likadant när jag åt levaxin också. Hur det är att affirmera dig förstår jag inte.
Allt ligger inte på att man har fysiska problem, levaxin kommer inte vara the second coming of Christ och magiskt sopa bort den problematiken som du verkar förvänta dig.

Svarade på det viset eftersom det upplevdes som du påstod att jag inte utsätts för stress och att ditt liv är så stressigt.
Att du mår sämre av stress är väl lika självklart, varför ens påpeka det då?
Member
Gold: 0.00
Dec 22 2016 07:03am
vad fan är levaxin och varför käkar alla det?
är det bara jag i hela universum som inte går på medecin?

Quote (PlaaD @ 22 Dec 2016 12:15)
Ilandsproblem deluxe.
Nuvarande scenario;

vad är problemet egentligen? lev livet. du märker ju när det dyker upp någon du vill leva med :)
Member
Gold: 2,250.15
Dec 22 2016 07:18am
Quote (Simon @ 22 Dec 2016 14:03)

vad är problemet egentligen? lev livet. du märker ju när det dyker upp någon du vill leva med :)

Folk som har sålt sin sköld eller har dålig sköldkörtel käkar levixin
Member
Dec 22 2016 07:21am
Quote (Giraff @ Dec 22 2016 01:41pm)
Jag har påpekat att det var EXAKT likadant när jag åt levaxin också. Hur det är att affirmera dig förstår jag inte.
Allt ligger inte på att man har fysiska problem, levaxin kommer inte vara the second coming of Christ och magiskt sopa bort den problematiken som du verkar förvänta dig.

Svarade på det viset eftersom det upplevdes som du påstod att jag inte utsätts för stress och att ditt liv är så stressigt.
Att du mår sämre av stress är väl lika självklart, varför ens påpeka det då?

Varför tror du att jag pratar om dig? Jag sa att för att vara välfungerande med denna sjukdomen måste man göra livsstilsförändringar och äta denna medicinen, eftersom du inte är välfungerande enligt den definitionen jag avser så pratar jag överhuvudtaget inte om dig och därför förstår jag inte varför du tar åt dig och varför du tror att mina inlägg är riktade till dig eller har någon relevans för din situation?

Gå tillbaka och läs våran konversation en gång till och besvara följande fråga: På vilket sätt är din depressionsproblematik relaterad till att jag bestämt mig för att sluta dricka kaffe?

Quote (Simon @ Dec 22 2016 02:03pm)

Levaxin ersätter ett visst hormon som brukare har för lite av därför att kroppen bestämmer sig för att attackera sköldkörteln.
Anledningen till att jag inte kan äta pasta, dricka alkohol eller ha dålig dygnsrytm är pga denna sjukdomen.

This post was edited by Svartermetalisk on Dec 22 2016 07:22am
Member
Gold: 2,250.15
Dec 22 2016 07:23am
Quote (Svartermetalisk @ 22 Dec 2016 14:21)
Varför tror du att jag pratar om dig? Jag sa att för att vara välfungerande med denna sjukdomen måste man göra livsstilsförändringar och äta denna medicinen, eftersom du inte är välfungerande enligt den definitionen jag avser så pratar jag överhuvudtaget inte om dig och därför förstår jag inte varför du tar åt dig och varför du tror att mina inlägg är riktade till dig eller har någon relevans för din situation?

Gå tillbaka och läs våran konversation en gång till och besvara följande fråga: På vilket sätt är din depressionsproblematik relaterad till att jag bestämt mig för att sluta dricka kaffe?

Levaxin ersätter ett visst hormon som brukare har för lite av därför att kroppen bestämmer sig för att attackera sköldkörteln.

Att sluta dricka kaffe är en så stor grej att vi alla blir lite deprimerade å dina vägnar :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev1387138723873387438754356Next
Add Reply New Topic New Poll