Quote (Giraff @ Dec 22 2016 01:41pm)
Jag har påpekat att det var EXAKT likadant när jag åt levaxin också. Hur det är att affirmera dig förstår jag inte.
Allt ligger inte på att man har fysiska problem, levaxin kommer inte vara the second coming of Christ och magiskt sopa bort den problematiken som du verkar förvänta dig.
Svarade på det viset eftersom det upplevdes som du påstod att jag inte utsätts för stress och att ditt liv är så stressigt.
Att du mår sämre av stress är väl lika självklart, varför ens påpeka det då?
Varför tror du att jag pratar om dig? Jag sa att för att vara välfungerande med denna sjukdomen måste man göra livsstilsförändringar och äta denna medicinen, eftersom du inte är välfungerande enligt den definitionen jag avser så pratar jag överhuvudtaget inte om dig och därför förstår jag inte varför du tar åt dig och varför du tror att mina inlägg är riktade till dig eller har någon relevans för din situation?
Gå tillbaka och läs våran konversation en gång till och besvara följande fråga: På vilket sätt är din depressionsproblematik relaterad till att jag bestämt mig för att sluta dricka kaffe?
Quote (Simon @ Dec 22 2016 02:03pm)
vad fan är levaxin och varför käkar alla det?
är det bara jag i hela universum som inte går på medecin?
Levaxin ersätter ett visst hormon som brukare har för lite av därför att kroppen bestämmer sig för att attackera sköldkörteln.
Anledningen till att jag inte kan äta pasta, dricka alkohol eller ha dålig dygnsrytm är pga denna sjukdomen.
This post was edited by Svartermetalisk on Dec 22 2016 07:22am