☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev
1
386
387
388
389
390
521
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 154771
Replies: 5200
Track Topic
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#3871
Sep 12 2012 12:48pm
Quote (PhearCIII @ 12 Sep 2012 19:47)
Världens bästa
Hihi jaaaa
Mabouse
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold
:
1,506.69
#3872
Sep 12 2012 12:51pm
Quote (Yllegarnet @ Sep 12 2012 06:48pm)
Hihi jaaaa
garnnystan
Mabouse
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold
:
1,506.69
#3873
Sep 12 2012 12:55pm
ekaan
Pissboss3
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,431.00
#3874
Sep 12 2012 02:43pm
Bild tagen dirr efter snorten?
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#3875
Sep 12 2012 02:47pm
Quote (Pissboss3 @ 12 Sep 2012 20:43)
Bild tagen dirr efter snorten?
Kan jag tyvärr inte svara på då jag tog första bilden jag hitta på hans facebook när han hade rakat
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#3876
Sep 12 2012 02:56pm
Quote (Intenso8 @ 12 Sep 2012 06:31)
ser att nu 2 från vänster har hittat nåt intresssant att kolla på
hahaha antigen de eller hans nya gadd på benet, men lutar helt knart åt skruven!
Pissboss3
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,431.00
#3877
Sep 12 2012 03:05pm
Quote (eviilution @ 12 Sep 2012 12:47)
Kan jag tyvärr inte svara på då jag tog första bilden jag hitta på hans facebook när han hade rakat
haha!
men kan dock inte hålla med om att vi ser lika ut
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#3878
Sep 12 2012 03:06pm
Polaren sög på att ta bild...
E: Ja jag ska klippa mig inb4 folk märker
This post was edited by PlaaD on Sep 12 2012 03:08pm
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#3879
Sep 12 2012 03:08pm
Quote (PlaaD @ 12 Sep 2012 23:06)
Polaren sög på att ta bild...
http://img843.imageshack.us/img843/4889/blockpress.jpg
Vad är det för vikter du leker med?
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#3880
Sep 12 2012 03:09pm
Quote (Fil @ 12 Sep 2012 23:08)
Vad är det för vikter du leker med?
50kg's bumper, blev dare'ad att blockpressa skiten.
Inte tungt med 50kg men va galet skumt att pressa den.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
386
387
388
389
390
521
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact