d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1385386387388389445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 1 2011 04:02am
Jag undrar hur mycket fg jag skulle få för alla mina items.. Tror inte jag kommer slasha igen. Mitt mål var ju trots allt 100gps :)

Borde ju få några tusen i alla fall! Frågan är dock vad man skulle göra för dem.. Köpa stjärnor? ^^
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 1 2011 04:09am
Quote (x17 @ Sep 1 2011 10:02am)
Jag undrar hur mycket fg jag skulle få för alla mina items.. Tror inte jag kommer slasha igen. Mitt mål var ju trots allt 100gps :)

Borde ju få några tusen i alla fall! Frågan är dock vad man skulle göra för dem.. Köpa stjärnor? ^^


sälj dom o spara fg eller så säljer du inte
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Sep 1 2011 04:15am
Quote (x17 @ 1 Sep 2011 12:02)
Jag undrar hur mycket fg jag skulle få för alla mina items.. Tror inte jag kommer slasha igen. Mitt mål var ju trots allt 100gps :)

Borde ju få några tusen i alla fall! Frågan är dock vad man skulle göra för dem.. Köpa stjärnor? ^^


Du ska bara veta hur mycket lättare man får brudar när man sitter på massa fg :S
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 1 2011 10:46am
Quote (MartinS @ Sep 1 2011 10:09am)
sälj dom o spara fg eller så säljer du inte


Mjo, men vet inte vilket jag ska göra :P Ska jag med fg till? Samtidigt, vad ska jag med LS items till? Om jag nu skulle börja igen någon gång så skulle jag nog spela Hc..

Quote (SCXiao @ Sep 1 2011 10:15am)
Du ska bara veta hur mycket lättare man får brudar när man sitter på massa fg :S

Haha, kan tänka mig det ;)
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Sep 1 2011 11:08am
Quote (x17 @ Sep 1 2011 04:46pm)
Mjo, men vet inte vilket jag ska göra :P Ska jag med fg till? Samtidigt, vad ska jag med LS items till? Om jag nu skulle börja igen någon gång så skulle jag nog spela Hc..


Haha, kan tänka mig det ;)


ja men då äre ju bara sälja då :P
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 1 2011 01:04pm
Quote (MartinS @ Sep 1 2011 05:08pm)
ja men då äre ju bara sälja då :P


Mjo, men det är jobbigt :) Är dessutom helt sämst på priserna..
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Sep 2 2011 08:35am
Lagom hög efterfrågan på svärd och ee chains/plates nu efter reset.

Har 2k som c/o på ett 55 svärd med 77 ee :rofl: och köpte den här för 2250 tidigare idag;

Rare tintitanium plate mail
Level Req: 50
Physical Defense: 72 to 216
Magical Defense: 0 to 33

+114% Enhanced Effect
+1 to 3 Life per Attack


e; i HC ofc

This post was edited by SCXiao on Sep 2 2011 08:35am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 2 2011 08:18pm
gjorde mina första mq's idag

totalt 6 mqs
4 fails
2 unlock < 2x samurai
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 3 2011 03:55am
Måste jag betala 100fg för att kunna ta ut mina saker ur mitt valv? Sjukt jobbigt i så fall :P
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Sep 3 2011 08:12am
Quote (x17 @ 3 Sep 2011 11:55)
Måste jag betala 100fg för att kunna ta ut mina saker ur mitt valv? Sjukt jobbigt i så fall :P


Ja det måste du :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1385386387388389445Next
Add Reply New Topic New Poll