d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1384385386387388445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 21 2011 01:18pm
Quote (Svartermetalisk @ 21 Aug 2011 19:47)
Jag tycker synd om benell lol.


vadå benell? Var jag som förlorade min samu :( :( :( :(
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Aug 21 2011 01:29pm
Quote (Svartermetalisk @ 21 Aug 2011 19:47)
Jag tycker synd om benell lol.


why?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 22 2011 03:19pm
Quote (RistVaLL @ Aug 21 2011 09:29pm)
why?


Det fanns 3 aktiva headhunters, två av dom har spelat hälften så mkt som han både blev alch.

Han fortsatte lira, sen poppade det upp 7 alchs från ingenstans den enda som lirat någorlunda lika mkt som han är mcclain.

Han fortsätter sitta på typ 400 mqs på sin main fortfarande headhunter.

att han pallar.
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Aug 22 2011 05:14pm
Quote (Svartermetalisk @ 22 Aug 2011 23:19)
Det fanns 3 aktiva headhunters, två av dom har spelat hälften så mkt som han både blev alch.

Han fortsatte lira, sen poppade det upp 7 alchs från ingenstans den enda som lirat någorlunda lika mkt som han är mcclain.

Han fortsätter sitta på typ 400 mqs på sin main fortfarande headhunter.

att han pallar.


haha ;P
det var some cole då :)
~450-500 mqs på sin main ;P
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Aug 26 2011 05:21am
ingen som säljer en mq dagger?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 26 2011 08:13am
Quote (MartinS @ 26 Aug 2011 13:21)
ingen som säljer en mq dagger?


Sålde min igår, 130 ee för 2.25k ^_^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 28 2011 08:59am
Nu när båda cores har haft ladder reset nästan samtidigt ska det bli kul att se hur många som vågar sig till hc :) Känns som att det kommer mer folk nästan dagligen ^_^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 28 2011 09:00am
Quote (SCXiao @ Aug 28 2011 04:59pm)
Nu när båda cores har haft ladder reset nästan samtidigt ska det bli kul att se hur många som vågar sig till hc :) Känns som att det kommer mer folk nästan dagligen ^_^


Vare SC reset?

Måste jag lira till Sammy och sen AFKa igen ju :P

räckte med 1 mq förra säsongen, får se om jag har samma flyt denna

This post was edited by Svartermetalisk on Aug 28 2011 09:01am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Aug 28 2011 09:02am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Aug 2011 17:00)
Vare SC reset?

Måste jag lira till Sammy och sen AFKa igen ju :P

räckte med 1 mq förra säsongen, får se om jag har samma flyt denna


Japp, och någon har redan en paladin :rolleyes:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 28 2011 09:06am
Quote (SCXiao @ Aug 28 2011 05:02pm)
Japp, och någon har redan en paladin :rolleyes:


Så jävla lame med askorta SC säsonger, HC roligare.

Båda är dryga utan Arena dock imo :(

fett retired
Go Back To Svenska Topic List
Prev1384385386387388445Next
Add Reply New Topic New Poll