Quote (Simon @ 9 Dec 2016 19:05)
herregud jag är mitt i en streak av 3 riktiga mördarveckor. har fått två stora projekt med kort deadline samtidigt som man ska hinna med vanliga föreläsningar, obligatoriska labbar osv. läser två kurser paralellt och lärarna har uppenbarligen 0 kommunikation med varandra.
förra veckan var det 09-18 varje dag i skolan, MINST. sen jobbade jag 08-20 både lördag och söndag.
hela den här veckan har det varit 09-18 varje dag i skolan MINST, ska jobba 08-20 både lördag och söndag nu också. deadline på ena projektet är på söndag och det andra nästa vecka, har även redovisning av det första projektet nästa vecka.
jag gör båda projekten med han jag ska skriva examensarbetet med också, vi är så sjukt effektiva ändå. vi har gjort det ena projektet nu på två dagar, som tagit andra grupper nästan två veckor. lite kvar att göra men det är en spottstyver i jämförelse med projektets storlek.
nästa vecka är det jävligt mycket föreläsningar och labbar dessutom, ser ut att bli 09-18 veckan ut då också. man behöver inte sitta och vara uttråkad direkt :lol:
hade jag vetat detta hade jag självklart inte tagit på mig jobb dessa två helger men det visste jag inte när jag tackade ja till dom passen. sen att man tjänar nästan 8 lax på att jobba två helger i månaden, fan det är värt det :thumbsup:
ska jag vara ärlig så var det såhär jag trodde alla 3 år skulle se ut på högskolan. man har det rätt soft vanligtvis ändå!
Kæmpe på!