Quote (Svartermetalisk @ 2 Dec 2016 09:31)
Det låter ju helt orimligt, varför har man ens grupparbeten?
Kan man inte lämna in formella klagomål efter typ två dagar av att ens grupp inte gör ett djävla jota?
Vad har du gjort under din tid här?
Finns kanske någon enstaka lärare som ger respons på sådant. Andra gör det inte.
Quote (PlaaD @ 2 Dec 2016 09:48)
Ah, detta är å andra sidan en sådan liten jävla kurs och litet arbete så man pallar inte börja hetsa om att 1/3 i gruppen gjort mycket mindre. Hade det var 15-20 sidor hade det vart lite skillnad.
Hon hjälpte typ till med att hitta fakta i kurslitteraturen. Det var toplol de dagar vi sågs i skolan, jag och polarn har med oss dator - hon har endast bok med sig...
Ah det är ebola, går det åt helvete redan tidigt in kan man ju maila läraren och säga som det är.
Gjort det en gång, annan part gjorde inte sin del > jag mailade läraren > tog bort den andra personens namn från arbete så han fick komplettering.
Det enda jag varit med om var en tjej som dök upp när vi skulle hålla seminarium på en bok.
Hon berättar att hon inte läst boken. "Läst" hade nog ingen av oss, bara skummat, läst lite rubriker och så.
Men sen har hon mage att gnälla över de uppläggen vi hade tänkt oss på seminariet.
Det var dock 10/10, vi slängde ihop rätt mycket frågor, satt nog två timmar och förberedde seminariet.
Frågan som handledaren sen tyckte var våran bästa var "vad tyckte ni om boken", han tyckte den var genial

Soft att det ändå hänt att du fått respons på det där. Det är ju sånt som aldrig inträffar annars
This post was edited by Fil on Dec 2 2016 02:51am