d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1382383384385386521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 2 2012 10:28am
Quote (Intenso8 @ 2 Sep 2012 18:25)
:angry: kalla mig stockholmare finns inte en chans att jag går utan mössa nere i gruvorna när det är -40


Jag kallade inte dig för Stockholmare.

Quote (Kerzhakov @ 2 Sep 2012 18:27)
Är stockholmare så de passar mig :)


Soft. Slask = mössa dirr
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 2 2012 10:33am
Quote (snoramej @ Sep 2 2012 05:28pm)
Jag kallade inte dig för Stockholmare.



Soft. Slask = mössa dirr


Är ute väldigt mycket samt att jag är ute på jobbet

=




Är uppe i norr och åker skoter på vintern så då äre skönt och vara varm

This post was edited by Kerzhakov on Sep 2 2012 10:33am
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 44.53
Trader: Trusted
Sep 2 2012 02:48pm
Quote (SCXiao @ 2 Sep 2012 18:14)
http://i50.tinypic.com/11jxlea.jpg


du är sjukt lik en på mitt gamla jobb lol
fan exakt kopia :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 2 2012 02:57pm
Quote (RistVaLL @ 2 Sep 2012 20:48)
du är sjukt lik en på mitt gamla jobb lol
fan exakt kopia :D


alltså betyder det att ni har haft sex HAHAHAHHA
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Sep 2 2012 03:09pm
Quote (snoramej @ 2 Sep 2012 16:19)
Fuck mössa. Bara stockholmare som använder mössa.



då din stad är felbyggd (bokstavligen) och det blåser extremt mycket i den så är mössa väldigt poppis :)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 3 2012 04:20am
Quote (Chefen @ 2 Sep 2012 23:09)
då din stad är felbyggd (bokstavligen) och det blåser extremt mycket i den så är mössa väldigt poppis :)


Jo, sant. Det blåser fan överallt i centrum.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Sep 3 2012 05:11am
Quote (Chefen @ Sep 2 2012 09:09pm)
då din stad är felbyggd (bokstavligen) och det blåser extremt mycket i den så är mössa väldigt poppis :)


_______________
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Sep 3 2012 09:11am
Lite bilder ifrån kryssningen :D







Ja jag vet, jag börjar bli fet! :D
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 3 2012 09:23am
Quote (Yllegarnet @ 3 Sep 2012 17:11)
Lite bilder ifrån kryssningen :D

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/523268_4032338160056_1453558748_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/419234_10151176953806208_513078108_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/538946_10151131463112512_453913965_n.jpg

Ja jag vet, jag börjar bli fet! :D


nykter antar jag
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 3 2012 09:59am
Quote (Yllegarnet @ 3 Sep 2012 17:11)
Lite bilder ifrån kryssningen :D

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/523268_4032338160056_1453558748_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/419234_10151176953806208_513078108_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/538946_10151131463112512_453913965_n.jpg

Ja jag vet, jag börjar bli fet! :D


Du har lagt på dig lite ser jag.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1382383384385386521Next
Add Reply New Topic New Poll