d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1381382383384385445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 9 2011 11:40am
Vart fan Wellar man?!

Skiten finns inte i stan förfan ^^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 9 2011 11:42am
Quote (SyB_BaM @ 9 Aug 2011 19:40)
Vart fan Wellar man?!

Skiten finns inte i stan förfan ^^


Du hittar wells i catacombs nu,

Bra va?
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 9 2011 11:54am
Quote (snoramej @ Aug 9 2011 05:42pm)
Du hittar wells i catacombs nu,

Bra va?


Nej, inte hittat en enda xD
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Aug 9 2011 12:35pm
Quote (SyB_BaM @ 9 Aug 2011 19:54)
Nej, inte hittat en enda xD


12 days, 7 hours ago

Kan ju bero på det :rolleyes:



Quote (Svartermetalisk @ 9 Aug 2011 19:32)
Grattis Oli, monster Hardcore scale :banana:


Tack :D

This post was edited by SCXiao on Aug 9 2011 12:35pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Aug 15 2011 12:11pm
15 Aug 2011 18:21 SCXiao Earned 4 Guild Point(s) :cheers:


iso hc svärd
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Aug 15 2011 12:12pm
Quote (SCXiao @ 15 Aug 2011 20:11)
15 Aug 2011 18:21 SCXiao Earned 4 Guild Point(s) :cheers:


iso hc svärd


Grattis :)
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 16 2011 01:01pm
Ingen som är runt level 50 eller 20 som ska climba? :O

Detta spel suger ju när man inte hittar några spelare...
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,346.47
Trader: Trusted
Aug 16 2011 01:12pm
Quote (SyB_BaM @ 16 Aug 2011 21:01)
Ingen som är runt level 50 eller 20 som ska climba? :O

Detta spel suger ju när man inte hittar några spelare...



Det är ju ganska svårt att komma in som rookie och bli bäst på spelet direkt.
Du måste punga ut ganska många x k fg's för gear för att kunna köra solo decent och sen för att kunna joina folk som har decent gear måste du varit med ett tag så folk känner igen dig att du inte är någon slacker eller snubbe med dåligt gear ^^
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Aug 16 2011 01:18pm
Quote (n1ghtm4r3 @ Aug 16 2011 07:12pm)
Det är ju ganska svårt att komma in som rookie och bli bäst på spelet direkt.
Du måste punga ut ganska många x k fg's för gear för att kunna köra solo decent och sen för att kunna joina folk som har decent gear måste du varit med ett tag så folk känner igen dig att du inte är någon slacker eller snubbe med dåligt gear ^^


Meh, haha - allt kostar att ligga på topp :(
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold: 14,002.78
Aug 16 2011 01:31pm
Quote (SyB_BaM @ Aug 16 2011 08:18pm)
Meh, haha - allt kostar att ligga på topp :(


vad lirar du för något?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1381382383384385445Next
Add Reply New Topic New Poll