Quote (SyB_BaM @ 16 Aug 2011 21:01)
Ingen som är runt level 50 eller 20 som ska climba?

Detta spel suger ju när man inte hittar några spelare...
Det är ju ganska svårt att komma in som rookie och bli bäst på spelet direkt.
Du måste punga ut ganska många x k fg's för gear för att kunna köra solo decent och sen för att kunna joina folk som har decent gear måste du varit med ett tag så folk känner igen dig att du inte är någon slacker eller snubbe med dåligt gear ^^