d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1381382383384385521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 4.53
Trader: Trusted
Aug 31 2012 01:12pm
Quote (Fil @ 31 Aug 2012 21:10)


hahahahaha loool
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 31 2012 01:40pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 31 Aug 2012 19:33)
Hm byggt ihop ett par datorer i mina dagar och aldrig använt mig av ESD-skydd. har också pillat runt i datorn när man rengjort den osv och aldrig haft ESD-skydd. Aldrig haft problem med någon dator eller polares datorer.
Måste väl haft "tur" iom jag aldrig använt ESD-skydd och haft problem.
Är själv utbildad nätverkstekniker så jag har 3 års utbildning, men det var iofs 2002-2005 så :P


jag använder inte heller nåt typ av skydd heller aldrig använt :)

dock med mycket otur kan det hända nåt dock aldrig hänt mig :D

/e man kanske skulle köpa lite statiskt skydd prylar bara för att det ska se bra ut :rofl:

This post was edited by Intenso8 on Aug 31 2012 01:47pm
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Aug 31 2012 01:54pm
Member
Posts: 275
Joined: Sep 1 2012
Gold: 19,000.00
Sep 1 2012 05:30am
loool
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Sep 1 2012 05:51am
Quote (L_G @ 1 Sep 2012 13:30)
loool



obv multi?
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Sep 2 2012 10:14am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 2 2012 10:16am
Quote (SCXiao @ Sep 2 2012 05:14pm)
http://i50.tinypic.com/11jxlea.jpg


Dax för en annan och dra fram mössan.
Måste dock besöka soviet eller beställa ny på nätet då min björnfitta är borta :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 2 2012 10:19am
Quote (Kerzhakov @ 2 Sep 2012 18:16)
Dax för en annan och dra fram mössan.
Måste dock besöka soviet eller beställa ny på nätet då min björnfitta är borta :(


Fuck mössa. Bara stockholmare som använder mössa.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 2 2012 10:25am
Quote (snoramej @ 2 Sep 2012 18:19)
Fuck mössa. Bara stockholmare som använder mössa.


:angry: kalla mig stockholmare finns inte en chans att jag går utan mössa nere i gruvorna när det är -40
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 2 2012 10:27am
Quote (snoramej @ Sep 2 2012 05:19pm)
Fuck mössa. Bara stockholmare som använder mössa.


Är stockholmare så de passar mig :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1381382383384385521Next
Add Reply New Topic New Poll