d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev13738394041545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 22 2012 11:24pm
Quote (ChingeR @ 23 May 2012 02:36)
inte i början

möjligtvist när man redan har allting annat


jewelcrafting är rätt nice när man typ har börjat skaffa perfekta items
blacksmithing kan vara nice när du levlar också, du kan crafta riktigt fina grejjer men in general crap ^^
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 23 2012 12:36am
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5271780011

jahopp, då kan man inte spela inferno längre D:

This post was edited by Tixon on May 23 2012 12:36am
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 23 2012 12:43am
Quote (Tixon @ May 23 2012 06:36am)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5271780011

jahopp, då kan man inte spela inferno längre D:


Bra gjort av Blizzard :)
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 23 2012 01:28am
Två frågor.

- Finns det några nackdelar med elective mode?
- Kan man hitta lika bra saker på Act 1 som man kan i Act 4 i Inferno?

This post was edited by Exzit89 on May 23 2012 01:34am
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,536.57
Trader: Trusted
May 23 2012 01:42am
Är servern uppe igen? Den gick ner vid 3 tiden inatt typ så la mig då.
är på jobbet nu men kollade vid 7:30 innan jag stack till jobbet då var de fortfarande nere.
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
May 23 2012 02:02am
Quote (n1ghtm4r3 @ May 23 2012 07:42am)
Är servern uppe igen? Den gick ner vid 3 tiden inatt typ så la mig då.
är på jobbet nu men kollade vid 7:30 innan jag stack till jobbet då var de fortfarande nere.


Den är uppe.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,536.57
Trader: Trusted
May 23 2012 02:08am
Quote (Exzit89 @ 23 May 2012 10:02)
Den är uppe.


Thanks :-)
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
May 23 2012 05:24am
Quote (Exzit89 @ 23 May 2012 09:28)
Två frågor.

- Finns det några nackdelar med elective mode?
- Kan man hitta lika bra saker på Act 1 som man kan i Act 4 i Inferno?


tror att det finns en liten hidden "ilvl" på itemsen, det står requires lvl 60 men den är egentligen ilvl 80 t.ex på act4
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 23 2012 06:23am
Quote (Exzit89 @ 23 May 2012 10:02)
Den är uppe.


men dif är fortfarande nere! :D :rofl: :wallbash: :bonk: :rolleyes: :baby: :cry:
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
May 23 2012 07:05am
Kan man uppgradera Nightmarish Staff of Herding ytterligare?
Go Back To Svenska Topic List
Prev13738394041545Next
Add Reply New Topic New Poll