d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Wrestling Tråden.
Prev1373839
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 24 2012 09:07am
Quote (Teposen @ 5 Jan 2012 14:06)
:CRY:

Det kan komma tillbaka, vänta bara ska du se :*

E: Är Kane badass nu eller bara lam? (kollade lite på deras hemsida)


Gissar på att han är badass.

Go Back To Svenska Topic List
Prev1373839
Add Reply New Topic New Poll