d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1378379380381382445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jul 21 2011 05:51pm
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 01:40)
men man tar ju inte det seriöst även om han säger att han kommer göra det... typ som om du säger det till mig så skrattar jag ju bara åt det :D

Iaf så är det gött att se att ni spelade coola och sa till dom att inte dra alla över en kant, det var moget gjort :) annars ser man mest tanklöst rage i sånna här lägen från alla håll ;)


haha jo, typ some Zach (Dankekong) xD
Han flamea sönder xD

@ Robin, jo, vissa av oss har ju åtminstone kommit in i den ^
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,383.27
Trader: Trusted
Jul 21 2011 05:56pm
Quote (RistVaLL @ 22 Jul 2011 01:51)
haha jo, typ some Zach (Dankekong) xD
Han flamea sönder xD

@ Robin, jo, vissa av oss har ju åtminstone kommit in i den ^


palla komma in i puberteten då måste man ju raka sig på pungen hela tiden :D
Älskar naturligt rakat! Livet är underbart då underlivet är bart <3
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2011 05:59pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 22 Jul 2011 01:56)
palla komma in i puberteten då måste man ju raka sig på pungen hela tiden :D
Älskar naturligt rakat! Livet är underbart då underlivet är bart <3


Lent och fint och sticks inte.
Det är därför jag gillar småpo... Ehh tjejer menar jag!
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Jul 21 2011 06:02pm
Quote (Fil @ Jul 21 2011 11:59pm)
Lent och fint och sticks inte.
Det är därför jag gillar småpo... Ehh tjejer menar jag!


:ph34r:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 21 2011 06:03pm
Quote (Mabouse @ 22 Jul 2011 02:02)
:ph34r:


:run:

This post was edited by Fil on Jul 21 2011 06:03pm
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jul 21 2011 06:04pm
Quote (Fil @ 22 Jul 2011 01:59)
Lent och fint och sticks inte.
Det är därför jag gillar småpo... Ehh tjejer menar jag!


IC WAT U DID THAR!









and i like it :pedob34r:
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 22 2011 05:21am
Quote (RistVaLL @ 22 Jul 2011 01:51)
haha jo, typ some Zach (Dankekong) xD
Han flamea sönder xD

@ Robin, jo, vissa av oss har ju åtminstone kommit in i den ^


:rofl:

fan va det blev fart på denna tråden! (Mission complete)

Kasst att LS är pajj just nu, drygt :)
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Jul 22 2011 05:48am
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 13:21)
:rofl:

fan va det blev fart på denna tråden! (Mission complete)

Kasst att LS är pajj just nu, drygt :)


Allt som behövs är lite drama ^_^
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 22 2011 07:49am
Quote (SCXiao @ 22 Jul 2011 13:48)
Allt som behövs är lite drama ^_^


ja! jag kanske borde ta något gg när denna tråden verkar dö igen ! dock är jag för dålig för att ta saker från folk, den hade rollat någon annan (ofc)

:rofl:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,383.27
Trader: Trusted
Jul 22 2011 09:20am
Quote (SCXiao @ 22 Jul 2011 13:48)
Allt som behövs är lite drama ^_^


nästa gång är de någon av era guilds tur att göra lite drama :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1378379380381382445Next
Add Reply New Topic New Poll