d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1377378379380381445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Jul 21 2011 05:06pm
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 00:58)
Jo det är sant!! men det kallas ju knappast ett "public" game när det är society / IB som lirar... jag menar det är ju nästan som om det vore en g/o run...

eller om vi är 5 svenskar i en climb.. skulle du ta mina wells då? :P

gz till forum cheesen! :cheers:


Personligen hade jag inte gjort det för jag wellar aldrig i games där alla inte är 100% sams om reglerna ^_^

Vet ju inte riktigt historian bakom men som sagt, låter som att han ville stanna deras climb för att wella utan att komma överens om regler, då får man skylla sig själv imo


tack :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,397.52
Trader: Trusted
Jul 21 2011 05:31pm
Quote (SCXiao @ 22 Jul 2011 00:57)
Det har sagts tusen gånger förr och kommer sägas tusen gånger igen

Wella inte i public games


Men det är som Robin(?) säger, om inga regler har satts i gamet får man skylla sig själv lite mer än vanligt.


in other news, fick 500 för en charm jag hittade häromdagen :) lvl 25, 132 ee 1-21 mpk


NÄ jag wellar aldrig i public games :D Om jag kör en random public run så sparar jag hellre mina wells och blir överfylld och kör mina wells sen me folk jag känner.


Nice. De var den där ice charmen va? Sålde min lvl 25 ice eller om de var en 20 ice :S med typ 129ee för 750fg's ;P
Hade turen att hitta en lite ny kille på LS :D Sen då han skulle köpa den så såg jag att de fanns en med 2ee bättre än min på MP som kosta 400fg xD ändå köpte han min, haha!

Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 00:58)
Själv tycker jag att det är trevligt kvällsläsning, jag menar, varför tar killen en charm värd typ 1k för det första? även om han säger att han kommer göra det, vf skulle någon ta det seriöst lixom?

Om du säger att du tar mina wells så fattar jag ju att du bara drygar :o

Inte värt allt tjafs för typ 1k? :p

sen att alla ragear på hela society är ju bara hilarious :P



Jo det är sant!! men det kallas ju knappast ett "public" game när det är society / IB som lirar... jag menar det är ju nästan som om det vore en g/o run...

eller om vi är 5 svenskar i en climb.. skulle du ta mina wells då? :P

gz till forum cheesen!!--QuoteEnd-->


Haha jo trevlig kvällsläsning är det allt :P
Hm men antagligen tog de han inte på allvar eftersom de var van att weller får allt. Men sånt här händer förr eller senare då några som inte kört runs tillsammans förut håller på och ska wella.

Haha nä om jag kört med 5 svenskar eller andra som jag känner så vet man om någon säger sånt där är de skämt och jag hade aldrig tagit något bra som droppat.

Jo tycker de är skoj att folk börjar snacka om oss i andra guildchats nu också :P
Såg ju han rotiute ( råttan ) eller hur fan han stavar sitt nick hade ju skrivit om oss i geras GC :rolleyes:
inget emot Storm men gillar inte den killen!


2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): cphannes

Peter sluta trolla runt! Ser du trollar i alla's GC och du skrev ju bara en post i IB GC :P
Häng me i snackat här istället då ^^

This post was edited by n1ghtm4r3 on Jul 21 2011 05:32pm
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 21 2011 05:33pm
nä fy usch på den där rulietto99 eller vafan han nu heter, fett oskön snubbe med kass engelska ;o

dock så diggar jag inte Gary's grej med att ta sidodropsen från chorn420 ;(

ey pallar inte allt jävla drama om nått k fg hit eller dit

This post was edited by cphannes on Jul 21 2011 05:36pm
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jul 21 2011 05:36pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 22 Jul 2011 01:31)
NÄ jag wellar aldrig i public games :D Om jag kör en random public run så sparar jag hellre mina wells och blir överfylld och kör mina wells sen me folk jag känner.


Nice. De var den där ice charmen va? Sålde min lvl 25 ice eller om de var en 20 ice :S med typ 129ee för 750fg's ;P
Hade turen att hitta en lite ny kille på LS :D Sen då han skulle köpa den så såg jag att de fanns en med 2ee bättre än min på MP som kosta 400fg xD ändå köpte han min, haha!



Haha jo trevlig kvällsläsning är det allt :P
Hm men antagligen tog de han inte på allvar eftersom de var van att weller får allt. Men sånt här händer förr eller senare då några som inte kört runs tillsammans förut håller på och ska wella.

Haha nä om jag kört med 5 svenskar eller andra som jag känner så vet man om någon säger sånt där är de skämt och jag hade aldrig tagit något bra som droppat.

Jo tycker de är skoj att folk börjar snacka om oss i andra guildchats nu också :P
Såg ju han rotiute ( råttan ) eller hur fan han stavar sitt nick hade ju skrivit om oss i geras GC :rolleyes:
inget emot Storm men gillar inte den killen!


2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): cphannes

Peter sluta trolla runt! Ser du trollar i alla's GC och du skrev ju bara en post i IB GC :P
Häng me i snackat här istället då ^^


DATS ME! ;O
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 21 2011 05:36pm
Quote (cphannes @ 22 Jul 2011 01:33)
nä fy usch på den där rulietto99 eller vafan han nu heter, fett oskön snubbe med kass engelska ;o

dock så diggar jag inte Gary's grej med att ta sidodropsen från chorn420 ;(


bra konstatering!

rouliette_99 bara köper saker billigt och sen säljer dyrt... och "Slutar LS" varannan vecka bara för att kunna sälja saker dyrt osv...

tycker att det var drygt att han tog charmen, eftersom att han spelade med folk han kände relativt bra? Det är lixom inte värt det som sagt.
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jul 21 2011 05:37pm
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 00:36)
bra konstatering!

rouliette_99 bara köper saker billigt och sen säljer dyrt... och "Slutar LS" varannan vecka bara för att kunna sälja saker dyrt osv...

tycker att det var drygt att han tog charmen, eftersom att han spelade med folk han kände relativt bra? Det är lixom inte värt det som sagt.


exakt.

Tycker verkligen inte det är värt att ta ett item värt typ 1k och förstöra alla "kommande" runs med IB men men folk prioriterar olika tydligen
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jul 21 2011 05:37pm
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 01:36)
bra konstatering!

rouliette_99 bara köper saker billigt och sen säljer dyrt... och "Slutar LS" varannan vecka bara för att kunna sälja saker dyrt osv...

tycker att det var drygt att han tog charmen, eftersom att han spelade med folk han kände relativt bra? Det är lixom inte värt det som sagt.


njae, asså vi känner själva guilden asbra, men just han och få till är bara några fisar i rymden ^
men fortf. fisigt av honom att ta någon annans drop, MEN å andra sidan så sa han faktiskt till att han inte ville wella
och att han tar om det kommer nått ^
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Jul 21 2011 05:37pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 22 Jul 2011 01:31)
NÄ jag wellar aldrig i public games :D Om jag kör en random public run så sparar jag hellre mina wells och blir överfylld och kör mina wells sen me folk jag känner.


Nice. De var den där ice charmen va? Sålde min lvl 25 ice eller om de var en 20 ice :S med typ 129ee för 750fg's ;P
Hade turen att hitta en lite ny kille på LS :D Sen då han skulle köpa den så såg jag att de fanns en med 2ee bättre än min på MP som kosta 400fg xD ändå köpte han min, haha!


Jag har börjat ha min mage på 70 nu för att wella, mycket bättre sidedrops än på 71 + bättre drops om man behöver leta efter well B)

Låter väl mer troligt att det var en 20 ice, men bra pris du fick för den i vilket fall :D han var väl rädd att du kunde scam accusa honom eftersom ni hade en färdig deal :rolleyes:


Angående rouliette så är han fransk, det förklarar väl allt? ;D Han är lite egendomlig, vägrade köpa vault när han hade 20k fg, behöver ofta mula var 5:e level och stannar sällan för 1-71
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 21 2011 05:40pm
Quote (RistVaLL @ 22 Jul 2011 01:37)
njae, asså vi känner själva guilden asbra, men just han och få till är bara några fisar i rymden ^
men fortf. fisigt av honom att ta någon annans drop, MEN å andra sidan så sa han faktiskt till att han inte ville wella
och att han tar om det kommer nått ^


men man tar ju inte det seriöst även om han säger att han kommer göra det... typ som om du säger det till mig så skrattar jag ju bara åt det :D

Iaf så är det gött att se att ni spelade coola och sa till dom att inte dra alla över en kant, det var moget gjort :) annars ser man mest tanklöst rage i sånna här lägen från alla håll ;)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,397.52
Trader: Trusted
Jul 21 2011 05:48pm
Quote (RistVaLL @ 22 Jul 2011 01:36)
DATS ME! ;O


Det är jag med :rolleyes:


Quote (cphannes @ 22 Jul 2011 01:33)
nä fy usch på den där rulietto99 eller vafan han nu heter, fett oskön snubbe med kass engelska ;o

dock så diggar jag inte Gary's grej med att ta sidodropsen från chorn420 ;(

ey pallar inte allt jävla drama om nått k fg hit eller dit


nä han roulitte snubben försöker ju köpa billigt sen sälja de vidare för mer :S

Quote (SCXiao @ 22 Jul 2011 01:37)
Jag har börjat ha min mage på 70 nu för att wella, mycket bättre sidedrops än på 71 + bättre drops om man behöver leta efter well B)

Låter väl mer troligt att det var en 20 ice, men bra pris du fick för den i vilket fall :D han var väl rädd att du kunde scam accusa honom eftersom ni hade en färdig deal :rolleyes:


Angående rouliette så är han fransk, det förklarar väl allt? ;D Han är lite egendomlig, vägrade köpa vault när han hade 20k fg, behöver ofta mula var 5:e level och stannar sällan för 1-71


oki. Jo sidedrops på 71+ suger ju åsnekewk nu alltså :S Jag wellar alltid during climb nu mer för man får fett många sidodrops :drool:
Haha jo kan varit en 20 kmr inte ihåg xD hahaha! jo kan ju varit så att jag skulle accusa honom för att vi hade en deal och jag nu lagt upp den och betalat fee osv ^^

Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 01:40)
men man tar ju inte det seriöst även om han säger att han kommer göra det... typ som om du säger det till mig så skrattar jag ju bara åt det :D

Iaf så är det gött att se att ni spelade coola och sa till dom att inte dra alla över en kant, det var moget gjort :) annars ser man mest tanklöst rage i sånna här lägen från alla håll ;)


Jo men du vet niclas och peter har ju kommit i puberteten nu och fått lite hår på snoppen så nu kan de ta de lite lugnt och spela cool och tänka sig för innan de börjar häva ur sig massa skit ;P
*tifniss*

Nämen de är ju bara onödigt att egga upp varandra och snacka skit över ett item som är typ 1k och förstöra våra climbs i framtiden :S
Men de har lugnat ner sig nu. Har PM't några ifrån IB som hetsa upp sig och de lugna ner sig :P

Men jag hatar fortfarande chorn och atlanta ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1377378379380381445Next
Add Reply New Topic New Poll