Quote (SCXiao @ 22 Jul 2011 00:57)
Det har sagts tusen gånger förr och kommer sägas tusen gånger igen
Wella inte i public gamesMen det är som Robin(?) säger, om inga regler har satts i gamet får man skylla sig själv lite mer än vanligt.
in other news, fick 500 för en charm jag hittade häromdagen

lvl 25, 132 ee 1-21 mpk
NÄ jag wellar aldrig i public games

Om jag kör en random public run så sparar jag hellre mina wells och blir överfylld och kör mina wells sen me folk jag känner.
Nice. De var den där ice charmen va? Sålde min lvl 25 ice eller om de var en 20 ice :S med typ 129ee för 750fg's ;P
Hade turen att hitta en lite ny kille på LS

Sen då han skulle köpa den så såg jag att de fanns en med 2ee bättre än min på MP som kosta 400fg xD ändå köpte han min, haha!
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 00:58)
Själv tycker jag att det är trevligt kvällsläsning, jag menar, varför tar killen en charm värd typ 1k för det första? även om han säger att han kommer göra det, vf skulle någon ta det seriöst lixom?
Om du säger att du tar mina wells så fattar jag ju att du bara drygar

Inte värt allt tjafs för typ 1k?

sen att alla ragear på hela society är ju bara hilarious

Jo det är sant!! men det kallas ju knappast ett "public" game när det är society / IB som lirar... jag menar det är ju nästan som om det vore en g/o run...
eller om vi är 5 svenskar i en climb.. skulle du ta mina wells då?

gz till forum cheesen!!--QuoteEnd-->
Haha jo trevlig kvällsläsning är det allt

Hm men antagligen tog de han inte på allvar eftersom de var van att weller får allt. Men sånt här händer förr eller senare då några som inte kört runs tillsammans förut håller på och ska wella.
Haha nä om jag kört med 5 svenskar eller andra som jag känner så vet man om någon säger sånt där är de skämt och jag hade aldrig tagit något bra som droppat.
Jo tycker de är skoj att folk börjar snacka om oss i andra guildchats nu också

Såg ju han rotiute ( råttan ) eller hur fan han stavar sitt nick hade ju skrivit om oss i geras GC

inget emot Storm men gillar inte den killen!
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 1 Anonymous): cphannes
Peter sluta trolla runt! Ser du trollar i alla's GC och du skrev ju bara en post i IB GC

Häng me i snackat här istället då ^^
This post was edited by n1ghtm4r3 on Jul 21 2011 05:32pm