d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1377378379380381521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 29 2012 03:30pm
Quote (Beh4ve @ Aug 29 2012 09:26pm)
Tvek.. TROLLOLOLOLOLOLOLOLOL värkar bra sugen på att fortsätta känner ända hit att de ryker i pannan på den karln!!  :mad:


Haha har fullt upp med att farma noob eq på d3 ZoZorry
Quote (AsDrake @ Aug 29 2012 09:28pm)
gissar mer på att det droppar ur fisan


:blush:

Quote (Beh4ve @ Aug 29 2012 09:30pm)
Då borde han nog gå på toa  :bonk:


One guy one cup, Asdrake tycker det är en delikatess

This post was edited by TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL on Aug 29 2012 03:31pm
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 29 2012 03:31pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 29 Aug 2012 22:30)
Haha har fullt upp med att farma noob eq på d3 ZoZorry

:blush:


:love:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 29 2012 03:32pm
Quote (Beh4ve @ 29 Aug 2012 23:15)
It's true :( Skulle fan kunna göra ett collage och tapetsera om stadshuset utvändingt med alla flames jag fått emot mig senaste 3 dagarna  B)


du måste ju förstå att det är ditt eget fel, din attityd är alldeles för keff, stick till fragbite i något år så kan du komma tillbaka när du kan diskutera ordebtligt.
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 29 2012 03:33pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ Aug 29 2012 09:30pm)
Haha har fullt upp med att farma noob eq på d3 ZoZorry

:blush:


Mehh! :( Ska ni redan ge upp? tråkigt bara att c00ckie och den där andra snubben är mads 4 real..

Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 29 2012 03:35pm
Quote (snoramej @ Aug 29 2012 09:32pm)
du måste ju förstå att det är ditt eget fel, din attityd är alldeles för keff, stick till fragbite i något år så kan du komma tillbaka när du kan diskutera ordebtligt.


GAGBITE!!! haha ja för där är de ju tryck 24/7? mjaa fast måste faktiskt säga att det är lägre standard här än där tbh..swesub är mer som en sekt..fragbite är bara fyllt med 30slackkers och p12or!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 29 2012 03:35pm
Quote (Beh4ve @ 29 Aug 2012 23:19)
Hade jag varit lika påhittig som dig skulle jag sattsa på ståuppkomiker IRL!


Swify?

Quote (Beh4ve @ 29 Aug 2012 23:26)
Tvek.. TROLLOLOLOLOLOLOLOLOL värkar bra sugen på att fortsätta känner ända hit att de ryker i pannan på den karln!!  :mad:


Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 29 2012 03:37pm
Quote (PlaaD @ Aug 29 2012 09:35pm)
Swify?



http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8rk7bO2Ie1rqeaqpo2_500.png


Hjälper bara naturen en bit på traven :thumbsup:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 29 2012 03:41pm
Quote (Beh4ve @ 29 Aug 2012 23:35)
GAGBITE!!! haha ja för där är de ju tryck 24/7? mjaa fast måste faktiskt säga att det är lägre standard här än där tbh..swesub är mer som en sekt..fragbite är bara fyllt med 30slackkers och p12or!


brorsan, stick bara bre
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 29 2012 03:43pm
Quote (snoramej @ Aug 29 2012 09:41pm)
brorsan, stick bara bre


aint ur brother tho :huh:

This post was edited by Beh4ve on Aug 29 2012 03:43pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 29 2012 03:48pm
Quote (Beh4ve @ 29 Aug 2012 23:43)
aint ur brother tho :huh:


tur är väl det. Stick bara, len.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1377378379380381521Next
Add Reply New Topic New Poll