d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1376377378379380445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 25 2011 07:48am
Quote (snoramej @ 25 Jun 2011 15:46)
Testa cracka ditt pw miljoner gånger om tills man till slut hittar rätt.

Finns program som gör he.


Så det var det jag hitta när jag googla då :P

algorithmjävel xD
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 2 2011 05:57am
double post

2 Jul 2011 13:39 Luvve Earned 12 Guild Point(s)

Lägligt att hitta denna daggern, sen passa till monk på hc? :D

Magical diamond dagger
Level Req: 40
Damage: 113 to 199

+99% Enhanced Effect
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jul 2 2011 10:37am
Quote (Luvve @ 2 Jul 2011 13:57)
double post

2 Jul 2011 13:39 Luvve Earned 12 Guild Point(s)

Lägligt att hitta denna daggern, sen passa till monk på hc? :D

Magical diamond dagger
Level Req: 40
Damage: 113 to 199

+99% Enhanced Effect


gz!
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jul 10 2011 03:13am
Första vettiga drop på ett tag, solo lvl 59 :)

Rare lightning XIII
Level Req: 50
Spell Damage: 17 to 175
Mana Cost: 101

+38 Intelligence
+10 Magic Luck
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 10 2011 05:28am
Quote (SCXiao @ 10 Jul 2011 11:13)
Första vettiga drop på ett tag, solo lvl 59 :)

Rare lightning XIII
Level Req: 50
Spell Damage: 17 to 175
Mana Cost: 101

+38 Intelligence
+10 Magic Luck


Nice ML.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,397.52
Trader: Trusted
Jul 10 2011 06:10am
Quote (SCXiao @ 10 Jul 2011 11:13)
Första vettiga drop på ett tag, solo lvl 59 :)

Rare lightning XIII
Level Req: 50
Spell Damage: 17 to 175
Mana Cost: 101

+38 Intelligence
+10 Magic Luck



fan synd de inte var en heal =/ hade man varit intresserad av å köpa den ;P
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 21 2011 04:36pm
Okej, så det var 11 dagar sen någon postade i denna tråden så jag tänkte bryta den negativa trenden genom att skriva en liten notering om dagens bravader inom LS världen.

Så jag loggar in och trollar jsp som vanligt och ser då hur Society och Inglorious Basterds bråkar över att en Society medlem "stjäl" ett item och tycker att det är hans.

Kan vi få en diskussion igång här kanske? eftersom att jag inte vet riktigt vad som hände så är jag inte på någons sida, så ni som vet lite mer kan väl komma med inslag! :D

bli inte arga på mig nu robin, nic, peter m.fl. :hug:
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,397.52
Trader: Trusted
Jul 21 2011 04:53pm
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 00:36)
Okej, så det var 11 dagar sen någon postade i denna tråden så jag tänkte bryta den negativa trenden genom att skriva en liten notering om dagens bravader inom LS världen.

Så jag loggar in och trollar jsp som vanligt och ser då hur Society och Inglorious Basterds bråkar över att en Society medlem "stjäl" ett item och tycker att det är hans.

Kan vi få en diskussion igång här kanske? eftersom att jag inte vet riktigt vad som hände så är jag inte på någons sida, så ni som vet lite mer kan väl komma med inslag! :D

bli inte arga på mig nu robin, nic, peter m.fl. :hug:


Jag blir inte alls arg, jag tycker bara det hela är så fucking jävla skrattretande xD Och underhållande läsning.
Jag har hatat chorn420 och den där atlanta snubben sedan de kom in i IB.

IB är ju vår "dotter" guild eller hur feun man ska se det ;P Där alla är gamla Society members.
Jag personligen tyckte de var helt rätt av Gary att ta charmen då han hade sagt innan att han INTE ville wella för då skulle han ta sakerna.
hade själv kanske inte tagit det för de är inte min stil, men de är svårt säga såhär efterhand. Man måste varit där för att veta vad man skulle gjort :P

Jag vet inte så mkt mer än vad chorn själv postat. Gary har ju 10% warn så han kan inte posta i GC's och försvara sig så därför skrev jag att ge fan och posta i GC med massa negativitet för de blir bara en jävla röra och ond spiral av de hela utan ta det via PM istället. Men någon sätter ju igång rullningen på den där snöbollen nerför backen så nu har skiten runnit över bägaren.

jaja, nog med wall of text här. ska se om de kommit någon ny post i någon av GC's :D
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Jul 21 2011 04:57pm
Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 00:36)
Okej, så det var 11 dagar sen någon postade i denna tråden så jag tänkte bryta den negativa trenden genom att skriva en liten notering om dagens bravader inom LS världen.

Så jag loggar in och trollar jsp som vanligt och ser då hur Society och Inglorious Basterds bråkar över att en Society medlem "stjäl" ett item och tycker att det är hans.

Kan vi få en diskussion igång här kanske? eftersom att jag inte vet riktigt vad som hände så är jag inte på någons sida, så ni som vet lite mer kan väl komma med inslag! :D

bli inte arga på mig nu robin, nic, peter m.fl. :hug:


Det har sagts tusen gånger förr och kommer sägas tusen gånger igen

Wella inte i public games


Men det är som Robin(?) säger, om inga regler har satts i gamet får man skylla sig själv lite mer än vanligt.


in other news, fick 500 för en charm jag hittade häromdagen :) lvl 25, 132 ee 1-21 mpk

This post was edited by SCXiao on Jul 21 2011 04:58pm
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jul 21 2011 04:58pm
Själv tycker jag att det är trevligt kvällsläsning, jag menar, varför tar killen en charm värd typ 1k för det första? även om han säger att han kommer göra det, vf skulle någon ta det seriöst lixom?

Om du säger att du tar mina wells så fattar jag ju att du bara drygar :o

Inte värt allt tjafs för typ 1k? :p

sen att alla ragear på hela society är ju bara hilarious :P

Quote (SCXiao @ 22 Jul 2011 00:57)
Det har sagts tusen gånger förr och kommer sägas tusen gånger igen

Wella inte i public games


Men det är som Robin(?) säger, om inga regler har satts i gamet får man skylla sig själv lite mer än vanligt.


Jo det är sant!! men det kallas ju knappast ett "public" game när det är society / IB som lirar... jag menar det är ju nästan som om det vore en g/o run...

eller om vi är 5 svenskar i en climb.. skulle du ta mina wells då? :P

gz till forum cheesen! :cheers:

This post was edited by Luvve on Jul 21 2011 05:00pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1376377378379380445Next
Add Reply New Topic New Poll