Quote (Luvve @ 22 Jul 2011 00:36)
Okej, så det var 11 dagar sen någon postade i denna tråden så jag tänkte bryta den negativa trenden genom att skriva en liten notering om dagens bravader inom LS världen.
Så jag loggar in och trollar jsp som vanligt och ser då hur Society och Inglorious Basterds bråkar över att en Society medlem "stjäl" ett item och tycker att det är hans.
Kan vi få en diskussion igång här kanske? eftersom att jag inte vet riktigt vad som hände så är jag inte på någons sida, så ni som vet lite mer kan väl komma med inslag!

bli inte arga på mig nu robin, nic, peter m.fl.

Jag blir inte alls arg, jag tycker bara det hela är så fucking jävla skrattretande xD Och underhållande läsning.
Jag har hatat chorn420 och den där atlanta snubben sedan de kom in i IB.
IB är ju vår "dotter" guild eller hur feun man ska se det ;P Där alla är gamla Society members.
Jag personligen tyckte de var helt rätt av Gary att ta charmen då han hade sagt innan att han INTE ville wella för då skulle han ta sakerna.
hade själv kanske inte tagit det för de är inte min stil, men de är svårt säga såhär efterhand. Man måste varit där för att veta vad man skulle gjort

Jag vet inte så mkt mer än vad chorn själv postat. Gary har ju 10% warn så han kan inte posta i GC's och försvara sig så därför skrev jag att ge fan och posta i GC med massa negativitet för de blir bara en jävla röra och ond spiral av de hela utan ta det via PM istället. Men någon sätter ju igång rullningen på den där snöbollen nerför backen så nu har skiten runnit över bägaren.
jaja, nog med wall of text här. ska se om de kommit någon ny post i någon av GC's