Quote (ChingeR @ Oct 26 2016 03:19pm)
Känns som det var evigheter sen jag gymmade senast också, men när jag tänker efter är det bara 2 veckor sen och mellan det har det varit 2 matcher o 3 träningar innebandy. Har fortf varit aktiv, but them gains :/
Äh, muskler försvnner inte så fort

Quote (SCXiao @ Oct 26 2016 03:46pm)
Fick en smärre tillsägelse av chefen på jobbet idag
Det är en ny dam som har flyttat in hos oss, hennes man ska flytta in på en annan avdelning nästa vecka men han är uppe hos oss rätt så mycket nu tills dess. Han är rätt så grov i mun och är typen som tänker högt och pratar för sig själv.
Idag vid middagen så serverade vi mat som inte särskilt många tycker är gott, ergo vi hade väldigt mycket kvar som vi skulle slänga. Jag serverade honom en portion så att han kunde äta tillsammans med sin fru. Chefen blev lite sur på mig för det eftersom han är rädd att mannen i fråga kommer äta hos oss varje måltid nu trots att jag förklarade för mannen att "vi serverar i första hand till dom som bor här men eftersom vi fick mycket mat över så kan vi bjuda på ett mål mat idag"
Gjorde jag rätt eller fel? What would Jebus Swesub do?
Svårt att säga, om det inte uppstår problem längre fram var det rätt, annars var det fel. Risken finns att din chef har rätt och att du kommer få knas med den där mannen. Beror på hur förvirrad han egentligen är.
This post was edited by Svartermetalisk on Oct 26 2016 09:05am