d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1374375376377378521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Aug 28 2012 12:11pm
Quote (Beh4ve @ 28 Aug 2012 19:08)
skiter väl i throphy, han är en jävla pajjas :S David aka svenne aka hulken  is my brother from another mother PUNKT KEKE??

Och c00kie.. han har inte tagit anabola, dock tränat sen har var liten :)


tomma ord
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 28 2012 12:13pm
Quote (AsDrake @ Aug 28 2012 06:11pm)
tomma ord


tom quote tbh :(
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 28 2012 12:22pm
Quote (Beh4ve @ Aug 28 2012 08:08pm)
skiter väl i throphy, han är en jävla pajjas :S David aka svenne aka hulken is my brother from another mother PUNKT KEKE??

Och c00kie.. han har inte tagit anabola, dock tränat sen har var liten (och det som syns på bröstet är inte acne.. det är något helt annat, vilket jag inte får yttra mig om tyvärr..) låt säga en olycka. Och ni som tror ja trollar, kan ju antingen suga min 93slak eller slaska mina 3kg bollar :)

tror bara ni är avundsjuka på att inte ni är kompis med david :((( buhu


3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Beh4ve, Charlieone, Svartermetalisk

Tänker du samma sak som jag b1?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 28 2012 12:22pm
Quote (Beh4ve @ Aug 28 2012 07:08pm)
skiter väl i throphy, han är en jävla pajjas :S David aka svenne aka hulken is my brother from another mother PUNKT KEKE??

Och c00kie.. han har inte tagit anabola, dock tränat sen har var liten (och det som syns på bröstet är inte acne.. det är något helt annat, vilket jag inte får yttra mig om tyvärr..) låt säga en olycka. Och ni som tror ja trollar, kan ju antingen suga min 93slak eller slaska mina 3kg bollar :)

tror bara ni är avundsjuka på att inte ni är kompis med david :((( buhu


:lol:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 28 2012 12:29pm
Quote (Charlieone @ Aug 28 2012 07:22pm)
3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Beh4ve, Charlieone, Svartermetalisk

Tänker du samma sak som jag b1?


Mina tankar om dom fem senaste sidorna i denna tråden sammanfattas bäst såhär:

Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 28 2012 12:30pm
Quote (Svartermetalisk @ Aug 28 2012 06:29pm)
Mina tankar om dom fem senaste sidorna i denna tråden sammanfattas bäst såhär:

http://i49.tinypic.com/14n1qma.jpg


:D
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Aug 29 2012 02:01pm
Quote (Beh4ve @ 27 Aug 2012 14:56)
Min kompis David är starkare än dom :)

http://i49.tinypic.com/33boegm.jpg


Postar man bild på sin kompis och skryter om det är det ju pinsamt som fan. LOL!
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Aug 29 2012 02:05pm
Quote (Beh4ve @ Aug 28 2012 06:08pm)
skiter väl i throphy, han är en jävla pajjas :S David aka svenne aka hulken is my brother from another mother PUNKT KEKE??

Och c00kie.. han har inte tagit anabola, dock tränat sen har var liten (och det som syns på bröstet är inte acne.. det är något helt annat, vilket jag inte får yttra mig om tyvärr..) låt säga en olycka. Och ni som tror ja trollar, kan ju antingen suga min 93slak eller slaska mina 3kg bollar :)

tror bara ni är avundsjuka på att inte ni är kompis med david :((( buhu


Det är ett under att du orkar leva med dig själv.. En stor applåd
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Aug 29 2012 02:14pm
Quote (Beh4ve @ 28 Aug 2012 18:13)
tom quote tbh :(



har erfarenhet av anabola folk av hardcore klass så att säga(får din ''kompis'' att se liten ut), och av sekretess skäl tänker jag inte gå in djupare i detta ämnet än så här!

men kan klart säga att din kompis har söta bola tissar. nuff said

Quote (Pissboss3 @ 29 Aug 2012 20:01)
Postar man bild på sin kompis och skryter om det är det ju pinsamt som fan. LOL!


osäkra yngre små människor söker creed i att posta nått oväsentligt i hopp om ''fan vad coolt''

This post was edited by Chefen on Aug 29 2012 02:16pm
Member
Posts: 5,942
Joined: Mar 14 2007
Gold: 9.00
Aug 29 2012 02:43pm
Quote (Chefen @ Aug 29 2012 08:14pm)
har erfarenhet av anabola folk av hardcore klass så att säga(får din ''kompis'' att se liten ut), och av sekretess skäl tänker jag inte gå in djupare i detta ämnet än så här!

men kan klart säga att din kompis har söta bola tissar. nuff said



osäkra yngre små människor söker creed i att posta nått oväsentligt i hopp om ''fan vad coolt''


Och du vill få ut av det här? btw är jag äldre än dig :cry:

Haters gonna hate! :hug:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1374375376377378521Next
Add Reply New Topic New Poll