d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1372373374375376445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2011 01:36pm
Jag saknar Arena som fan :(

Så jävla drygt.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jun 17 2011 01:38pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jun 2011 21:36)
Jag saknar Arena som fan :(

Så jävla drygt.



Mmmm går ju enbart köra 5 manna party climbs numera... går ju inte köra one man army och solo liksom =/
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 17 2011 01:46pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jun 2011 21:36)
Jag saknar Arena som fan :(

Så jävla drygt.


Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Jun 2011 21:38)
Mmmm går ju enbart köra 5 manna party climbs numera... går ju inte köra one man army och solo liksom =/


mjo, saknar arenan med...

Dock så funkar solo rätt så bra bara man vill.. :)
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jun 17 2011 01:50pm
Quote (Luvve @ 17 Jun 2011 21:46)
mjo, saknar arenan med...

Dock så funkar solo rätt så bra bara man vill.. :)



funkar bra? Du menar en solo climb på typ 4timmar+ är bra eller?
Menar inte att de går dåligt att döda men jag menar att döda 100 mobs per lvl är lite segt då man är ensam.


edit: hade Paul gjort så man får dubbla xp då man är ensam så kanske de varit lite roligare att köra solo

This post was edited by n1ghtm4r3 on Jun 17 2011 01:51pm
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 17 2011 02:12pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Jun 2011 21:50)
funkar bra? Du menar en solo climb på typ 4timmar+ är bra eller?
Menar inte att de går dåligt att döda men jag menar att döda 100 mobs per lvl är lite segt då man är ensam.


edit: hade Paul gjort så man får dubbla xp då man är ensam så kanske de varit lite roligare att köra solo


asså, jag lirade inte mycket arena / hade shitty gear när arena fortfarande fanns, så jag vet inte hur man kunde vara snabb solo förr.

därför funkar det för mig nu förmodligen :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2011 02:27pm
Quote (Luvve @ Jun 17 2011 09:46pm)
mjo, saknar arenan med...

Dock så funkar solo rätt så bra bara man vill.. :)


Asså det funkar men det är tråkigt och det finns ingen mening med det :S

+ att det är bara kul på Monk / Ninja imo
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 18 2011 06:19pm
då var vi uppe i 8k gps¨
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 19 2011 02:53am
Quote (RistVaLL @ 19 Jun 2011 02:19)
då var vi uppe i 8k gps¨


grattis Niclas & Peter mf. :thumbsup:

Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 19 2011 05:41am
Quote (Luvve @ 19 Jun 2011 10:53)
grattis Niclas & Peter mf. :thumbsup:


:wub:
fan va sjukt, tror vi hade runt ~3.7k gps lr nått när vi joina, och nu är vi uppe i 8k
~4.3k gps på under ett år.
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 19 2011 12:18pm
Quote (RistVaLL @ 19 Jun 2011 13:41)
:wub:
fan va sjukt, tror vi hade runt ~3.7k gps lr nått när vi joina, och nu är vi uppe i 8k
~4.3k gps på under ett år.


:wacko:

Det är bara sjukt ;)

4.3k för fel guild :Fume:

^^^^^^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1372373374375376445Next
Add Reply New Topic New Poll