d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1371372373374375445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 11 2011 07:38am
Quote (cphannes @ 10 Jun 2011 15:57)
haha inte så jag mena ^^ brukar lira med minst 4 pers :P vetifan riktigt vad jag har för användarnamn på skype ska se ^^


yäää ^
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 13 2011 09:54am
jag börja köpa lite hc gear igen.. tänkte pröva på´t ett tag ;)

gött när man hittar random drops och för en förmögenhet för dom etc etc...

hoppas att jag inte dör bara ;)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2011 11:28am
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jun 17 2011 11:35am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jun 2011 19:28)


man slutar ju aldrig förvånas av Amigo

This post was edited by n1ghtm4r3 on Jun 17 2011 11:35am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,187.17
Jun 17 2011 11:38am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jun 2011 19:28)


:rofl:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jun 17 2011 11:39am
Quote (n1ghtm4r3 @ Jun 17 2011 07:35pm)
man slutar ju aldrig förvånas av Amigo


Fattar inte varför han fortfarande har TT, enda han gör med den är att sälja skräp för förmögenheter eller bra items till 3 gånger vad dom är värda.
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jun 17 2011 11:40am
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jun 2011 19:39)
Fattar inte varför han fortfarande har TT, enda han gör med den är att sälja skräp för förmögenheter eller bra items till 3 gånger vad dom är värda.



mjo han gör ju det . . . Är inte direkt hjälpsam mot LS community'n.

Men Men . . . what to do?
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 17 2011 12:18pm
Quote (Svartermetalisk @ 17 Jun 2011 19:28)


Han tar fan alla pris :Rofl:

Sjukt att han lurar folk som inte kan spelet ändå :)

Någon som lirar något nuförtiden? :D
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,423.17
Trader: Trusted
Jun 17 2011 12:40pm
Quote (Luvve @ 17 Jun 2011 20:18)
Han tar fan alla pris :Rofl:

Sjukt att han lurar folk som inte kan spelet ändå :)

Någon som lirar något nuförtiden? :D


försökte mig på en climb igår men fastna vid 34 då jag var tvungen att sticka till jobbet plötsligt :P
tagit mig upp till 55 nu ikväll ^^ så är parked där
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 17 2011 01:15pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 17 Jun 2011 20:40)
försökte mig på en climb igår men fastna vid 34 då jag var tvungen att sticka till jobbet plötsligt :P
tagit mig upp till 55 nu ikväll ^^ så är parked där


aha, trevligt! :D

själv så grindar jag på hc ;) hehe
Go Back To Svenska Topic List
Prev1371372373374375445Next
Add Reply New Topic New Poll