d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1370371372373374445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 10 2011 07:27am
Quote (cphannes @ 10 Jun 2011 15:03)
Langa hit lite daggers så jag kan climba igen! behöver 35-45-55 ;<


150ee / 163ee / 193ee

duger det? ;)

synd att du är i fel guild hehe :PPPPppPpppPPPPPP

This post was edited by Luvve on Jun 10 2011 07:27am
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 10 2011 07:28am
Quote (Luvve @ 10 Jun 2011 14:27)
150ee / 163ee / 193ee

duger det? ;)

synd att du är i fel guild hehe :PPPPppPpppPPPPPP


ey gief va, antar att dom inte är 4 sale? ^^
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 10 2011 07:30am
Quote (cphannes @ 10 Jun 2011 15:28)
ey gief va, antar att dom inte är 4 sale? ^^


tyvärr bror, jag vet hur det känns dock.. skitsvårt att hitta fina daggers till rimliga priser :(

cod idag kanske?
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 10 2011 07:31am
Quote (Luvve @ 10 Jun 2011 14:30)
tyvärr bror, jag vet hur det känns dock.. skitsvårt att hitta fina daggers till rimliga priser :(

cod idag kanske?


mhm det suger ;/

Jo det är väldigt möjligt, mitt cod laggar inte längre så jag är på ;)
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 10 2011 07:33am
Quote (cphannes @ 10 Jun 2011 15:31)
mhm det suger ;/

Jo det är väldigt möjligt, mitt cod laggar inte längre så jag är på ;)


jupp. tog lång tid för mig att hitta mq daggern, sen en vacker dag så fanns den där i en liten tråd ;) hahaha

vi borde fixa lite lir nu, är Niclas på tror du? :D
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 10 2011 07:36am
Quote (Luvve @ 10 Jun 2011 14:33)
jupp. tog lång tid för mig att hitta mq daggern, sen en vacker dag så fanns den där i en liten tråd ;) hahaha

vi borde fixa lite lir nu, är Niclas på tror du? :D


har inte fått tag på honom än :( Fick svar nu han väntar på att få åka hem från jobbet :P

blä han skulle fira sin kusin så lär ta några timmar innan han är hemma ;/

This post was edited by cphannes on Jun 10 2011 07:39am
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 10 2011 07:46am
Quote (cphannes @ 10 Jun 2011 15:36)
har inte fått tag på honom än :( Fick svar nu han väntar på att få åka hem från jobbet :P

blä han skulle fira sin kusin så lär ta några timmar innan han är hemma ;/


Och när han är hemma så kan inte jag lol...

lira utan honom? ;>
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 10 2011 07:51am
Quote (Luvve @ 10 Jun 2011 14:46)
Och när han är hemma så kan inte jag lol...

lira utan honom? ;>


Har ganska fet winstreak atm pallar inte loosa den ^^
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 10 2011 07:53am
Quote (cphannes @ 10 Jun 2011 15:51)
Har ganska fet winstreak atm pallar inte loosa den ^^


HAHAHA!

tack för den ^_^

np mannen, heter du på skype btw? jag uppfatta aldrig det ;)
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 10 2011 07:57am
Quote (Luvve @ 10 Jun 2011 14:53)
HAHAHA!

tack för den ^_^

np mannen, heter du på skype btw? jag uppfatta aldrig det ;)


haha inte så jag mena ^^ brukar lira med minst 4 pers :P vetifan riktigt vad jag har för användarnamn på skype ska se ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1370371372373374445Next
Add Reply New Topic New Poll