d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Ladder Slashertråden
Prev1369370371372373445Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,849
Joined: Jun 1 2007
Gold: 0.00
Jun 7 2011 07:21pm
Quote (n1ghtm4r3 @ 7 Jun 2011 18:24)
sen har ju mattias ( Diazz ) joinat vår guild nu också :rolleyes:
Svenskarna tar över guilden ;P


True day :( Körde dock en climb för någon dag sen ;D


@ Jesper, haru några frågor bara hooka up mig @ MSN!


true true
:wub:

Nu rockar vi LS Hårt :D
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jun 8 2011 03:28am
Quote (Diazz @ 8 Jun 2011 03:21)
true true
:wub:

Nu rockar vi LS Hårt :D


haha lätt! :D

Quote (RistVaLL @ 7 Jun 2011 16:01)
du har alltid mig , filip, peter, robin och fler :D
robin är dock lite slacker nu iom jobbet!


sen har vi ju Jonas, han är rätt mycket random dock...

hörde att han kör sitt eget race i sin egna guild :ppPPpppppPpPPppppPP
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 8 2011 08:24am
Quote (Luvve @ 8 Jun 2011 11:28)
haha lätt! :D



sen har vi ju Jonas, han är rätt mycket random dock...

hörde att han kör sitt eget race i sin egna guild :ppPPpppppPpPPppppPP


jag lär mig aldrig namn :D
vem är jonas? är det x17 ? :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 8 2011 09:07am
Quote (RistVaLL @ 8 Jun 2011 15:24)
jag lär mig aldrig namn :D
vem är jonas? är det x17 ? :D


x17 är Micke

Luvve pratar om sig själv, han är Jonas.
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 8 2011 09:10am
Quote (snoramej @ 8 Jun 2011 17:07)
x17 är Micke

Luvve pratar om sig själv, han är Jonas.


jo insåg det när jag börja spela lite cod med honom ^
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Jun 8 2011 09:20am
Quote (RistVaLL @ Jun 8 2011 02:24pm)
jag lär mig aldrig namn :D
vem är jonas? är det x17 ? :D

Jag ser väl inte ut som en Jonas heller?! :bonk:
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 8 2011 09:50am
Quote (x17 @ 8 Jun 2011 17:20)
Jag ser väl inte ut som en Jonas heller?!  :bonk:


aldrig sett bild på dig so idk xD
Member
Posts: 7,849
Joined: Jun 1 2007
Gold: 0.00
Jun 9 2011 05:36pm
Passade till samu igår :D:D :wub:
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Jun 10 2011 12:01am
Quote (RistVaLL @ Jun 8 2011 03:50pm)
aldrig sett bild på dig so idk xD

Fokus! :)

Quote (Diazz @ Jun 9 2011 11:36pm)
Passade till samu igår :D:D :wub:

Sedärja, grattis så mycket! :cheers:
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 10 2011 07:03am
Langa hit lite daggers så jag kan climba igen! behöver 35-45-55 ;<
Go Back To Svenska Topic List
Prev1369370371372373445Next
Add Reply New Topic New Poll