d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Pls No Spam Guise
Prev136373839404356Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 119,673
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Nov 11 2013 11:14pm
tidigt på morgonen men god morgon
en annan dag

Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 11 2013 11:22pm
God morgon
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 12 2013 01:04am
Var är morgonen god nånstans? :wallbash:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 12 2013 01:06am
Quote (SCXiao @ 12 Nov 2013 09:04)
Var är morgonen god nånstans?  :wallbash:


här!
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 12 2013 01:20am
Quote (berhemuli @ 12 Nov 2013 08:06)
här!


Det går över :locked:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 12 2013 01:31am
Quote (SCXiao @ 12 Nov 2013 09:20)
Det går över  :locked:


checka pokertopicen, denna goda morgon fortsätter. :D
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 12 2013 01:36am
Quote (SCXiao @ Nov 12 2013 08:04am)
Var är morgonen god nånstans?  :wallbash:


Nu ska vi inte vara såna, är ju ovanligt soligt idag!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 12 2013 01:36am
Det blåser, det regnar och det är kallt ute.
Jag satte mig i en kall bil och kaffet smakade lika dåligt som vanligt när jag kom till jobbet!

Urs.....Önskade att det fanns ett Starbucks eller Espresso house med drive in på vägen till jobbet.. Det hade gjort mitt liv lite enklare!
Och ett värmegarage! ;)
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Nov 12 2013 01:40am
Quote (berhemuli @ 12 Nov 2013 08:31)
checka pokertopicen, denna goda morgon fortsätter. :D


:angry:


Quote (Orvar @ 12 Nov 2013 08:36)
Nu ska vi inte vara såna, är ju ovanligt soligt idag!


Det är ingen jävla sol någon jävla stans, håll käft
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 12 2013 02:23am
Quote (Spetch @ Nov 12 2013 08:36am)
Det blåser, det regnar och det är kallt ute.
Jag satte mig i en kall bil och kaffet smakade lika dåligt som vanligt när jag kom till jobbet!

Urs.....Önskade att det fanns ett Starbucks eller Espresso house med drive in på vägen till jobbet.. Det hade gjort mitt liv lite enklare!
Och ett värmegarage! ;)


Life's a bitch

Quote (SCXiao @ Nov 12 2013 08:40am)
:angry:




Det är ingen jävla sol någon jävla stans, håll käft


:D

Dat feel när man får ett sms om att första lektionen som är 3h lång är inställd precis innan man gått upp :drool:

This post was edited by Orvar on Nov 12 2013 02:26am
Go Back To Svenska Topic List
Prev136373839404356Next
Add Reply New Topic New Poll